Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

بله همون طور که گفتم، بینندگان عزیز،

این بازیکن اسنیچ رو از دست می ده،

با چه مهارتی هم از دست می ده!

اسنیچ رو از دست می ده،

اسنیچ رو از دست می ده.

داد. 

تمام.


به قول عادل: "و توپی که گل نمی شه..."

نظرات 2 + ارسال نظر
آیدا شنبه 12 مرداد 1398 ساعت 22:36

بقول خودت سرت سلامت...

مرسی که حواست هست تکیه کلام من رو.
وای من واقعا این تکیه کلام خودم رو دوست دارم. تا به حال کسی دقت نکرده بود!
اینجا زیاد استفاده کردم؟ نهایتا پنج بار. بابا خیلی تیز تشریف دارید. قسمت هایی از وجودم را یادم می آری که خودم فراموش کردم در اثر گذر ایام.

نارنجی یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 18:31

از وقتی کامنت آیدا رو خوندم خیلی بی ربط همه ش تو مغزم پلی میشه سر ساقی سلامت :دی


با لهجه اون دوبلور مشهدیه بخون: جِوون مرگش نِباشه

اتفاقا من هم چند باری خواندمش و هی تو مغزم پلی می شه:
" سرت سلامت گل من
گوشه ای از دل من
از وفاداریه دنیا
این شده حاصل من!"

من دوبلور مشهدیه را نمی شناسم آقا! حواستون باشه من از مجازی جات به دورم کلا. باید رفرنس بدید متوجه بشم. ایش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد