Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

ستاره ها را هم بر شکمم قرار دهید

اگر خورشید را در دست راست من و ماه را در دست چپ من قرار بدهند، آنگاه خواهم توانست دست راست خود را از دست چپم تشخیص بدهم.

نظرات 1 + ارسال نظر
آیدا پنج‌شنبه 10 مرداد 1398 ساعت 23:02

یاد روش تشخیص دست چپ و راست خودم تو بچگی افتادم.اون موقع یادم بود دستی که النگو توشه دست راسته و اون یکی دست چپه،اگر الگنوهام رو در می اوردم واقعا تشخیصشون برام مشکل بود..‌فکر کنم تا ۷ ۸ سالگیم هم روش تشخیصم وجود النگو بود...واسمم عجیبه وقتی می بینم یه بچه ی دو سه ساله خیلی راااحت دست چپ و راستش رو تشخیص میده..

نیستی ببینی من چه زجر کشی می شم موقع خوندن عکس چست و سی تی و اینکه کجا راسته کجا چپه
لامصب چپ و راستش برعکسه
بعد در بعضی مواقع چپ و راستش درسته
عذاب الیمه
یعنی روغن مذابه که می ریزند داخل حلقومم فقط
نصف سوال ها را هم سر همین قضیه اشتباه جواب می دهم
مثلا می گم بیمار در سمت چپش توده داشت
بر می گرده می گه نه نه من طرف راستم توده داشتم!
خیلی ضایع شدم سر این قضیه درست شدنی نیست انگار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد