Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Lincoln

شرط می بندم تا حالا هیچ کدومتون آبراهام لینکلن رو درست و آدمیزادانه تلفظ نکردید و "ل" ش رو می خوردید.

یه درصد فرض کن من فامیلم لینکلن بود. زمین و زمان رو به هم می دوختم که با این حجم وسواس:


+ موقع مصاحبه: بنویسید لینکلن. لام داره وسطش. بنویسید لینکلللللللن. ولی وقتی تلفظ می کنند لام می افته. لینکن نیستم. 

+ پشت میکروفون: من لینکلنم! لینکلللن. یادتون نره با لام تلفظ کنید وقتی می خواهید صدا بزنید.

+ تو کارگروهی: بچه ها صفحه ی اسم اعضای گروه پاورپوینت رو کی درست می کنه؟ لینکللللن ها. لینکلن.

+ سر کلاس: -لینکن حاضره؟ -استاد لینکللللللن! لینکلللللن حاضرم.


تفاوتش با فامیل الآنم اینه که لینکلن رو حتی خودم هم آدمیزادانه نمی تونم تلفظ کنم. نمی چرخه در دهان. باز مرحبا به فامیل صعب العبور خودمون.

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر وبلاگی یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 00:10 http://amooamir.blogsky.com

فامیل منم دقیقا همینطوریه
یعنی وسطش یه د داره که بدلیل صعب العبور بودن فامیل خودمم وقتی میخوام تلفظ کنم باد میفته تو دهنم و د رو ذ تلفظ میکنم :)))

یا خدا،
مزوزوئیک ظهور کرده!
تو همون امیر کوچیکمونی که رفت دانشگا سرش گرم شد دیگه ننوشت؟
زنده ای بشر؟ چه خبرا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد