Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

To moh3n

دلم می خواد فقط چند جمله به محسنِ یگانه ی عزیز دلم بگم!

آقا عید هرجا می ری خوش بگذره. یاد منم بکن.

طرف جوری تو اسفند کنسرت می ذاره، یک ساعته پر می شه، تمدید می شه، تمدید دهمش هم یک ساعته پر می شه که من فقط باید خرج چسب چوب کنم موهای گرخایشی ریخته شده ناشی از این جریاناتم رو بچسبونم سر جاش واسه عید.

خفن هستی هم مثل این باش. خفن هستی، یگانه باش.


ولی یک جوری کنسرت می گذارند این خواننده ها دم عیدی، که قشنگ مشخصه دارن به طرف دار هاشون می گن 

"عزیزان کیسه ی پول من، دلار که می دونید گرون شده، یه هل بدید ببینم پولم به تور اروپا می رسه یا همون تور سنگاپور و مالزی رو برم؟"

نظرات 4 + ارسال نظر
شایان شنبه 18 اسفند 1397 ساعت 09:09

و سفر های اروپایی محسن یگانه به لطف دختر دبیرستانی هاست که هنوز پا برجاست

و به لطف من! :دی
آقا من واقعا دوستش دارم. صداش تکه بین همه ی خواننده ها. اجراش هم خیلی قویه. تنها خواننده ای هست که آهنگ هاش رو کامل و آرشیوی بلدم. از ابتدا تا تقریبا انتها.

شایان شنبه 18 اسفند 1397 ساعت 11:31 http://florentino.blogsky.com

ته هر زمستون یه هفته به عیییید (صدایش می لرزد)

فارغ از مضمون عاشق لایو خوندن این آهنگشم :)

خب حرفم رو پس می گیرم.
باید برم ببینم اینی که گفتی کجای کدوم آهنگه چون شدیدا بلد نیستم و یادم نمی آید!

ماتیلدا دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت 17:26

قبلنا خیلی بد بود اهنگاش واقعا ضعیف و خسته کننده
الان خوب شده ولی نه در این حد که تو گفتی. سلیقه ایه دیگه مثلا بنظر من هیچکس نمیتونه با شادمهر عقیلی رقابت کنه

شن های ساحل دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت 19:09

اره منم میگم الان بهتر شده اوایل خوب نمی خوند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد