Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

تبلیغ ممد صلاح برای پپسی

من الآن تبلیغ پپسی رو دیدم،

ممّد صلاح و 

بعدم مسی


اصلا دیگه نمی دونم چی کار کنم این قدر به وجد اومدم!!

لینکم ندارم بدم

نمی دونم جدیده چیه

حیفِ این خلُا می رن واسه پپسی تبلیغ اینجوری می دن


راستی دلتون سوز،

می بینم که گویا یه سری هاتون فردا کار و بار دارید. عخی. سلام منم برسونید به کار و بار.



یک کلیپ باحال دیگه هم سمع شد؛

داخلش مرده برگشته می گه من نمی دونم این گوشت ها چیه به مردم می دن؟

اختاپوسه؟ نمی دونم!

هشت پاعه؟ نمی دونم!

موجود دریایی عه؟ نمی دونم!

موجود فضایی عه؟ گوشت فضایی ه؟ نمی دونم.


خلاصه خیلی با لحن خنده داری اینا رو گفت، 

ما هم خندیدیم. 

خیلی خندیدیم.

نخندیم چی کنیم. نمی دونم!




نظرات 2 + ارسال نظر
شایان یکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت 00:59 http://florentino.blogsky.com

مسی رو دیدی؟؟؟
برگام ریخت..من از دو متری با دست توپ تو اون حلقه نمی ندازم..این یه جور زد که از حلقه رد شد و نوشابه هم سرپا موند :|||

اون گوشتام داییم تو گروه زده میگه گوشت ذخیره چند سال پیش کشور های دیگه ن که واسه جنگ احتمالی ذخیره کردن و حالا که جنگ نشده و دارن فاسد میشن آوردن واسه ایران :||
طرف میگفت فانوس دریاییه :(

وای مسی رو دیدیییییییییی؟

جان جان یه نفر دیده،
آقا بیا تا صبح درباره ش صحبت کنیم!! :)))
چون ایزوفاگوس رفت خوابید من الآن هنوز خشک شده موندم.

اصلا نمی تونم باور کنم
چه جوری می شه آخه
چه جوری
چه جورییییی
این رو فیلم برداری بار چندمش زد
بار اول
واقععععععععن؟
نمی تونم بربتابم
از کله م داره دود می زنه بیرون
بعد تهش اینجوری بودم که خااااااک کیلگ خااااک که بیشتر از سه تا رو پا نمی تونی چرمنگ غازقلنگ
اعتماد به نفسم سوراخ شد اصلا

در مورد گوشت هرکس استدلالی داره الآن،
یک جا شنیدم حیوانات مریض برزیلی اند!

اینجوری شد که اصلا برو به همه یاد بده با کلم آشتی کنند، دنیا وفا نداره، کلم وفا داره همیشه :)))

مرده می گفت فانوس دریایی؟
اینو نشنیدم. یعنی چی فانوس دریایی چه ربطی داره

شایان یکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت 01:43 http://florentino.blogsky.com

من الان ۸۴ درصدم خاموشه، فقط اون از اون غازقلنگ استنباط کردم که تو هم عین من یه لنگ درازی که فوتبال بلد نیست :))))

و اون فانوس دریاییه رو فکر کنم گفت..تو توییتر مسخره ش کرده بودن واسه گفتنش.

و این که
عععععععععععععععع
مسیِ بی نانوس را دیدی؟؟؟؟
در حد اون سری که فدرر با توپ تنیس و راکت شپلق قوطی رانی رو از رو سر یارو زد کف کردم خدااییش..

پخخخخخخخ (خوابید)

خیلی هم فوتبال بلدم اتفاقا! :دی

فانوس رو نشنیده بودم. حالا چرا مسخره؟ یعنی بلد نبوده فانوس دریایی یعنی چه و این ها اومدند مسخره ش کردند؟

مسی با ناموس را خیلی دیدم. بار ها دیدم. هر بار گفتم لعنت بهم. لعنت به کل هیکلم.
کلیپ فدرر رو ندیدم ولی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد