Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

غروب جمعه

آهای اونایی تون که می گید عصر و غروب جمعه دلگیر و خره،

و سعی می کنید حرکت بزنید از خر بودن درش بیارید یا هرچه،

یه نکته ای براتون دارم...


امروزم براتون دلگیر بود؟ جان من الآنم حس دلگیری جمعه رو دارید؟

اگه نه که فکر می کنم تقریبا رمزشو فهمیدین.


اگه هم آره که باز باید برم بیشتر فکر و اکتشاف کنم، چون کلا خر بودن جمعه عصر ها رو درک نکردم هیچ وقت...


+ هورا! امشب تا بوق سگ بیداریم. 

حالا ما که دیفالتمون بر اینه که دوست داریم شبا بیدار باشیم. ولی هورا امشب تا بوق سگ تری بیداریم! این بار با خانواده. سطح دغدغه.

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 19 بهمن 1397 ساعت 23:31

اصلا یادم نبود امروز جمعه اس!کلا نمی دونستم چند شنبه اس:-)))))
بازم بد موقع خوابیدید شما؟نچ نچ نچ؟چیکار میکنید اخه؟؟؟:-))))))
منتظر تعداد بیشتری پست باشیم ازت؟؟

نگفتم؟ :)))
پس یعنی با من موافقی که کشف کردیم قانون خر بودنش رو؟ :دی


و اینم بگم ک نه بد موقع نخوابیدیم دیگه، خانم همسایه ارشاد کردند، آدم شدیم همگی.

کلا تعطیلی که هست بیشتر بیداریم ولی. می چسبه. مخصوصا جمعه ای که شبش بیدار باشند همه. من شب های این شکلی رو خعلی واقعا دوست دارم.

منتها پست دیگه فکر نکنم بذارم امشب. می تونید که منتظر نباشید. :دی

تازه من نفهمیدم تو کی هستی. لحنت شبیه کامنتر بی نام همیشگی م نیست. به جا نیاوردم خلاصه. معرفی! :-"

شایان شنبه 20 بهمن 1397 ساعت 00:44 http://florentino.blogsky.com

آیداس دیگه

شکلک ها رو بنگر...الان مود خوبشه از اینا :/ نذاشته کسی نمی شناسه ش

جدی نفهمیدم،
شنگولانه کامنت گذاشت گولم زد،
شبیه نبود اصلا.

[ بدون نام ] شنبه 20 بهمن 1397 ساعت 00:51

شایان مرسی که مدام داری اسمم رو می نویسی:-)واقعا دمت گرم پسر!!!!
خب پستی ب مت جه پستاتون «:-/» می طلبه:-/
.
.
بله بله با شما موافقم جناب:-)

دمش گرم بابا دمش گرم. :))))
من البته آهنگ خوندم، برید مشکلات شخصی تون رو با هم حل کنید بچه ها! یه دو تا بزنید تو چشم هم عوضش در می آد.

بله بله منم همچنان موافقم اولیا حضرت.

شایان شنبه 20 بهمن 1397 ساعت 00:55 http://florentino.blogsky.com

:-"
همینه

شایان یکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت 00:01 http://florentino.blogsky.com

آهنگ منکراتی نخون دم بریده:دی

یه آهنگم آدم تو وبلاگ شخصی خودش نمی شه بخونه :دی
دنیاییه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد