Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

تا کجا دوسم داری؟ - اپیزود دوم

به اندازه ی زخمه ی جگری رنگ غبغب یاکریم ها.

نظرات 3 + ارسال نظر
شایان جمعه 19 بهمن 1397 ساعت 11:53 http://florentino.blogsky.com

اینو ببین


https://www.instagram.com/p/BtN8cYEBydA/?utm_source=ig_web_copy_link

خب من دیدم ولی الآن هیچی نفهمیدم. :)))
یعنی انیمیشن بود دیگه. دلیل خاصی نزده بود.
مثلا نفهمیدم که چرا مال ما هم مثل مارمولک ها نمی شه.

ولی اصلا اینا رو ولش.
آهنگ روشو دیدی. من با این خیلی خاطره دارم. یادش به خیر. اسمشم نمی دونم چیه برام دانلود کنم. خیلی خوب بود آهنگش. میسی.

شایان جمعه 19 بهمن 1397 ساعت 21:09 http://florentino.blogsky.com

الان حس تو رو وقتی میام پستات رو به حاشیه می برم درک میکنم!
تو می گفتی من فکر میکنم وقتی دم مارمولک میوفته جوونه میزنه یه مارمولک دیگه میشه :)))
اینو آوردم که به عینه ببینی که خیر، چنین نیست و انیمیشنی این که چی میشه رو نشونت بدم!
ولی خداییش خیلی عجیبه..دست اون لامصب قطع میشه، بعد یه دست دیگه در میاره :|| برگ و پشم و کرک و پر رو تن آدم نمی مونه از تعجب!
حالا فکر کن ما هم یه همچین آپشنی داشتیم!
دستت می سوخت لک میوفتاد..بعد شپلق با ساطور قطعش می کردی یه نو جاش در بیاد..حیف

آهنگ رو هم بری تو کامنتاش بگردی احتمالا یکی اسمش پرسیده..به جواب میرسی انشالله!

خدا لعنتتون نکنه. :)))

خب عزیزم این الآن حرف منو نقض نمی کنه.
این ویدیو پیامش اینه "مارمولک دستش کنده شد، دست جدید در آورد."

ولی آیا نقض شد که "مارمولک دستش کنده شد، از قطعه ی کنده شده مارمولکی جدید ایجاد شد؟"

قطعا نه. این سرنوشت قطعه ی کنده شده رو بررسی نکرده.


من اتفاقا برام عجیبه که چرا ما همچین آپشنی نداریم. از نظر تکامل، ما از نسل خزنده ها و دیرتر از اونا به دنیا اومدیم. این قابلیت به خاطر چیه که تو اونا هست ولی تو ما نیست. نمی دونم!

من اگه این قابلیت رو داشتم و دست خودم بود اول از همه سرم رو قطع می کردم که یه مغز جدید و سفید برام سبز بشه. اینو دیگه خیلی سیاهش کردم و از کارافتاده شده.

حوصله ندارم بگردم دنبال آهنگش. فعلا که تو ذهنم دارمش. ولی کاش می شد همین الآن بفهمم.

یاقوت شنبه 20 بهمن 1397 ساعت 16:10

چند تا یاکریم مقیم حیاطممون وقتی خرامان راه میرن نگاشون می کنم قبل اینکه پر بکشن .. اره زیر گلوشون انگاری رنگ ارغوانی جگری (نمی دونم واقعا چه رنگیه )پاشیدن .. زخمه خیلی قشنگه با اجازه ت من کردمش زخمه جگری رنگ زیر گلو یاکریم ها.. از غبغب خوشم نمیاد...

آفرین خودشه
دقیقا دقیقا
چه عجب یک نفر واکنش نشون داد به احساسات رقیق من! خیلی برام مهم بود این پست به جان خودم.

آره دقیقا زیر گلوشه بابا،
این حیوانکی ها غبغبشان کجا بود،
خیلی هم خوب تغییر دادی،
شکلش یه طوریه انگار گرفتی با چاقو بیخ گلو شون رو بریدی.

یاقوت ما یاکریم داریم. یاکریم مقیم بالکن. هر سال می آن می رن.. من میشه گفت تقریبا دیوونه شونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد