Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

همسایه مفش را بالا کشید و در ژرفای شب تعمّق کرد

[زینگ] ...

[تق تق تق تق با کلید یا هر ماسماسک دیگر]


- سلااااام!

- سلام.

- حال شما. بح بح بح. خوب هستین؟

- ممنون لطف دارید. 

- عه وا خواهر!!! قربونتون برم... خواب بودین؟

- آره.

- واااااااااا. خواب چه موقع؟ شب که خوابتون نمی بره.................!


الآن برای جبران می برم خودمو از طبقه شون حلق آویز می کنم که اینا هم شب مثل ما خوابشون نبره حالا که اینقدر اظهار هم دردی دارند!!


اینقدر اعصابم خورد شد.

به جایی که برگرده بگه ببخشید، شرمنده ام. من چه قدرم خر و گاوم که زدم از خواب بیدارتون کردم. برگشته می گه خواب چه موقع؟


شاکی بهش می گم چرا جوابشو ندادی. [حالا نیست خود من خیلی خوب بلدم جواب بدم. از اون لحاظ]

می گه چرا دیگه، گفتم دیر از سر جراحی اومدم، خسته بودم.

گفتم نه این خانم اصلا هیچ ربطی بهش نداشت که بفهمه تو چرا خواب بودی...

می گه ولش کن حالا، مگه چی گفته؟

می گم فلان.

می گه عه، چه بد شد. من گیج خواب بودم نفهمیدم این جوری گفته، :))))) وگرنه بهش می گفتم اتفاقا ما شب خیلی کار ها داریم. :)))))


این همون همسایه ایه که تو آسانسور خیمه زد رو من و گفتم داشت بهم تجاوز می کرد!

فکر می کنه خودش خانه داره، بقیه هم مثل خودشند.


حالا یه نکته هم بگم پشماتون بریزه، من همه ی اینا رو تو خواب شنیدم خودم. :)))) خداوند گوش سگ را به من عطا فرمود. اصلا شاید یک بخش باز کنم  تو وبلاگ واسه چیزایی که تو خواب می شنوم.


ساعت یک امشب، می خوام برم درشو بزنم بگم:عررررررر! خانم همسایه کمکم کنید تو رو خدا! من بچه ی همون واحدی هستم که شب خوابشون نمی بره. می شه برام لالایی بخونید؟

نظرات 1 + ارسال نظر
شایان سه‌شنبه 16 بهمن 1397 ساعت 22:27 http://florentino.blogsky.com

تو کف سالن می خوابی که همه ی اینا رو میشنوی؟؟
اجلاس صبحگاهی..گفتگو با همسایه..غیبت..!
باباجان اتاق داری..برو اون تو در ببند با خاطر آسوده بخواب

حدس شما شدیدا درست است.
مدتی ست تن لشم را به پذیرایی نقل مکان کردم.
البته تو اتاق هم فرقی نداره،
الآن اینجا می خوابم و راحت استراق سمع می کنم ناخواسته،
اونجا تو اتاق در که بسته باشه، صدا ها یکم ناواضح می شن گاهی از خواب می پرم که بتونم دقیق تر گوش بدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد