Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

چیستان - ۳

یک دوستی پست گذاشتند به مضمون:

"زندگی چیست به جز لحظه ی خندیدن تو؟"


چون ما نمی توانیم و اخلاقا کار درستی نیست زیر پست ملتی که نمی شناسیم فساد برپا کنیم و شخصیت فوق العاده فرهیخته و با کلاسی هستیم،

فلذا بچه ها بفرمایید فساد را در وبلاگ خودمان ریشه می زنیم.

بفرمایید که "زندگی چیست، به جز لحظه ی خندیدن تو؟"


# پیشاپیش اعلام می کنم جواب این یکی را استثناعا فقط اگر درست بگوعید می توانم تایید کنم و خودم جوابی نخواهم گذاشت. چون خوب به هر حال، نیمچه شخصیت و آبرویی داریم.



نظرات 30 + ارسال نظر
jud جمعه 28 دی 1397 ساعت 01:36

عاقا چیستانات خیلی سخته ها!الان حس میکنم جواب این بی تربیوتانه(!) است!نیست؟

شایان جمعه 28 دی 1397 ساعت 09:52

زندگی هیچ بود، جز فرنچ طور بوسیدن تو..


چراغ اول فساد روشن کردم :)))

jud جمعه 28 دی 1397 ساعت 09:54

عه عه یاد شعری افتادم که bffم برام نوشته بود رو کادوی تولدم:
دنیا همان یک لحظه بود،آن دم که چشمانت مرا،از عمق چشمانم ربود!

شایان جمعه 28 دی 1397 ساعت 10:14

افشین یداللهی نوشته واسه ت جود

[ بدون نام ] جمعه 28 دی 1397 ساعت 10:19

زندگی چیست به جز لحظه ی دیدن اس ام اس واریز پول^^
یا حتی خوابیدن تا هروقت دلت بخواد
فساد محسوب نمیشن اما اولین چیزایی بودن که یادشون افتادم:-)

شن های ساحل جمعه 28 دی 1397 ساعت 17:48

خب بنظر من: زندگی چیست بجز لحظه گرفتن دستان تو....یعنی برای من همیشه اینطوری بوده و هست و احتمالا خواهد بود

پرتقال گندیده جمعه 28 دی 1397 ساعت 18:52

زندگی یه پول قلمبه س مستقل بودنه شغل خوب داشتنه مسافرت کردنه
تا خرخره مشروب خوردنه توی هوای سرد با اوشون پیاده راهو گز کردنه
تنفس بوی موهاشه
رییس دیوس نداشتنه
زندگی یه ادم پایه واسه دیوونه بازی داشتنه

تنها جمعه 5 بهمن 1397 ساعت 21:51

ز ن د گ ی
هیچ
خواب یک پروانه است!

آخی...
سلاااام. سلااااام.

تنها یکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت 12:51

سلام کلیگ پر انرژی

خوبی، احوالات.
خیلی کم به کم می آی. ما دلمون تنگ می شه.

beny20 یکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت 15:48 http://beny20.blogsky.com

زندگی همون لحظه ای هست که دلت می خواد نگذره
یعنی زمان متوقف بشه و تو هی از اون مکان لذت ببری !
یه همچین جایی برا من شاید آغوش خدا باشه !
خب قسمت مثبت و معنوی رو گفتیم ..

حالا وقته فساد
هم آغوشی با بنده های خدام بد نیس
البته که اگه یه خوبش نصیبت بشه :)

چه تفسیر جالبی.
پس با توجه به تفاسیر من الآن دارم زندگی می کنم دقیقا.
دوم سوم دبیرستان هم خیلی زندگی کردم.
سال اول دانشگا رسما زندگی نکردم.
ولی کلا من خیلی حس این که دلم می خواد نگذره رو دارم مدام.

مرسی سردسته ی فساد،
فساد بیاد از شوما یاد بگیره اصلا.

شایان یکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت 16:29 http://florentino.blogsky.com

کلیگ

به چی می خندی حاجی. :))))

تنها یکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت 23:11

ببخش که حضورم کمه
دارم دستو پنجه نرم میکنم زنده بمونم .

نه چیو ببخشم منظورم این نبود،
منظورم این بود که خوشحال شدم. همین.
دقیقا همینه،
ما هم همینیم،
کیه که در حال دست و پنجه زدن نباشه.
زندگی والیباله. اسپک هاتون کات دار.

شایان دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت 00:07 http://florentino.blogsky.com

تو وبلاگ شما خنده جرمه آیا؟!

نه وبلاگ ما اصل کاربردش واسه همینه خبر مرگش. :)))
ولی صاحاب وبلاگ دیگه پشمم نیست باید بتونه خنده هاتونو درک کنه تا یه حدی خب.
مجمع دیوانگان که راه نینداخته ام.
بگو.

شایان دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت 15:25 http://florentino.blogsky.com

تایپ غلط اسمت دیدم یاد اون پست داد و هوارت افتادم خنده م گرفت :)

من خودم اونو ندیده بودم.

شایان یکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت 00:02 http://florentino.blogsky.com

دست از آبرونمی شوری دیگه؟

چرا، به زودی،

باید بگردم کامنتاشو پیدا کنم جواب بدم بعد جمش کنم دیگه
خیلی کار سختیه ولی

[ بدون نام ] یکشنبه 12 اسفند 1397 ساعت 00:37

جوابش چی بود

نیلو چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت 11:24

زندگی پولدار شدن است و یه اخلاق خوب داشتن و برای در آمد بالا تلاش کردن

بریدا سه‌شنبه 20 فروردین 1398 ساعت 18:22 http://eshkaft.blog.ir

اومدم جواب بدم هنگ کردم اینقدر همه چیز به مغزم هجوم آورد فقط اینو بگم برم
زندگی خیلی چیزاست

زندگی همه چیز و هیچ چیز است حتی؟!

نگاه پنج‌شنبه 22 فروردین 1398 ساعت 06:17 http://negahekohestan.blogsky.com

زندگی همان نگاهیست که هرگز فراموشش نمیکنی

ولی من فهمیدم زرنگی می کنی از اسم خودت استفاده کردی تا جاودانه بشی.

نگاه شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 21:11 http://negahekohestan.blogsky.com

ای وای لو رفتم؟!
حالا رسانه ایش نمیکردین
این یه تیکه از یه متن بلنده خیلی دوسش دارم کاملشو یادم رفته دلم میخواد بازم پیداش کنم

اینجا دور همیم راحت باش رسانه ای در کار نیست.
آره منم شعرتو شنیده بودم.
و اینم هست:
زندگی وزن نگاهی ست که در خاطره ی خاک به جا می ماند.

بریدا یکشنبه 25 فروردین 1398 ساعت 21:08 http://eshkaft.blog.ir

دقیقا! یه مجموعه پارادوکس تودرتو
و به نظرم همینم جذابش میکنه

تا تعریفت از جذاب چی باشه البته. :)))
پارادوکسای ریاضی که آدمو خل می کنن فقط، زندگی ش چی می خواد باشه حالا.

بریدا جمعه 6 اردیبهشت 1398 ساعت 09:40

وقتی مینوشتمش تو فاز پارادوکس و کنتراست رنگها توی نقاشی بودم نه ریاضی!

اوه گرفتم حالا معنی بیشتری می ده داخل ذهن،
من وقتی می خوندمش تو فاز ریاضیات بودم در عوض. :دی

استا دوشنبه 20 خرداد 1398 ساعت 16:16

این پست رو هم بردار دیگه از کی گذاشتیش پست اولت ...

مهسا چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 02:00 https://mahsawrites.blogsky.com/

زندگی داشتن او در قلبم است

Masoud یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 11:11 http://masmd@blogsky

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست؛ هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود/ صحنه پیوسته بجاست/ خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد...

Zal جمعه 2 اسفند 1398 ساعت 08:28

تولدت مبارک!
اینجا یه‌جوری ساکت و آرومه که انگار از خواننده‌های اینجا هم سکوت می‌طلبه. پس به همون جمله‌ی کوتاه بسنده می‌کنم.
حالت خوبه کیلگارا؟

beny20 شنبه 10 آبان 1399 ساعت 11:54 http://beny20.blogsky.com

زندگی چیست به جز دیدن ذوق های تو !

یه بعضی وقتا به من میگن
بنی خیلی شیرینی !
ولی از من شیرین تر تویی پسر

خیلی فدامدات
ممنون از تعریف های خوشگلت

درست حدس زدی
شعرش هم از خودم بود

همیشه خوشحال باشی
بهترین ها برا تو

مخلصم
بی تملق خوب بود بابا خیلی هیجان زده شدم آهنگت رو شنیدم!
اصلا انتظارش رو نداشتم.
اصلا همین که می دیدم تو نکست میوزیک یک خواننده ی اشنا می شناسم می دونی چقد انرژی بخش بود؟

ولی انصافا واسه کار های بعدی روی شعر ها بیا با هم کار کنیم، منم بازی! :دی

Masi پنج‌شنبه 18 دی 1399 ساعت 01:07

زندگی چیست جز وقتی توی بغل یار چشم تو چشم و دست تو دستش با صدای نفساش حس میکنی خوشبختترینی

جان جان. :))) حلاله نوش جانت.
تو کی هستی مسعود خودمونی؟

rose جمعه 1 مرداد 1400 ساعت 04:35 https://willnik.blogsky.com/

سلام
بار چندمیه که وبتو جلو چشمم ظاهر میشه کیلگارا جان
اگه دوست داشتی به وب منم یه سر بزن و اگه دلت خواست تبادل لینک کنیم

سلام ممنونم لطف داری
من خیلی وقته لینک بازی نمی کنم.

ن ب چهارشنبه 19 آبان 1400 ساعت 01:24

برای مردها فقط یک چیزجوابه
لحظه گاییدن تو

جووون. این چه سمی بود من خوندم با این حال کرونایی ام!
اینم یه دیدگاهه. تا جایی که دستمون باز باشه کامنت رو حفظ می نماییم. فقط نیام ببینم اوری تینگ قشنگم رو با عفت کلام به گند کشیدید ها.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد