Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Wifi posture

فهمیدم اگه این پوزیشن خاص رو بگیرم

وای فای از توی هال هم آنتن می ده و می تونید هم چنان در خدمت پست های حقیر باشید

آیا متمایلید؟

ولی خیلی پوزیشن سختیه انصافا

باید تصمیم گیری کنم!! :دی

نظرات 3 + ارسال نظر
شن های ساحل جمعه 28 دی 1397 ساعت 00:26

یه حرکتی داره یوگا بهش میگن حالت پل یا همون بریج دارم تصورت میکنم توی حالت پل داری سعی میکن پست بنویسی

می دونم چی رو می گی این حرکتی که گفتی پای ثابت نرمش های ورزش های بچگی ما بود... :)))

ولی نه، این پوزی که می گم، الآن نام گذاری ش می کنم به پوزیشن "لک لک خوابیده ی انقلابی" تا بیشتر درکش کنید
یه لک لک که خوابیده و با دستش داره می کوبه به دهان آمریکا و با هر کوبش وای فایش دو ثانیه وصل می شه
دهن آمریکا رو سرویس خواهم کرد، به خاطر وای فای هم اگه شده

شایان جمعه 28 دی 1397 ساعت 00:30

به خودت فشار نیار باباجان..بعدا بنویس!

کیه که قدر بدونه عمو جان

استا جمعه 28 دی 1397 ساعت 00:32

:-))))))))))))))))
اقا نمی خواد اینقدر خودت رو‌به زحمت بندازی همین قدر که فهمیدیم حالت اکیه خوبه!خودت رو‌ ب زحمت ننداز.

بچه ها جدی جدی می ذارم می رم ها
یهو دیدید وبلاگ تا ده سال بعد ول شد ها
دارید در زحمات شب جمعه ی من اغماض می کنید به جای تشویق،
این حرکت لک لک خوابیده ی انقلابی حقیقتا سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد