Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

ده. سال. پیش.

داشتم آدرس می دادم که شاهزاده ی دورگه فیلمش کی ساخته شده.

گفتم آره همین سه چهار سال پیش.

گفت یعنی حدودا چه سالی؟

گفتم همین ۲۰۰۹ اینا بود دیگه یادش به خیر خیلی خر بودیم خوش می گذشت.

بعد که بهم گفت می دونستی ده سال پیشه؟ خشک شدم.

ده. سال. پیش.

والا من نفهمیدم چی شد که این شکلی شد. نفهمیدم.

اصلا حس نمی کنم ده سال پیش باشه؟!


الآن می خوام ساندترک ده سال پیش (!) نیکولاس هوپر رو دانلود کنم، دقیقا بخوام بگم اون آهنگی رو می خوام که فاوکس باهاش تو آسمون پرواز می کنه و دنیا در متلاشی ترین حالت خودش قرار داره. 

این بعد کورتیارد آپوکلیپسیس و لیلی و یه چند تا دیگه، موردعلاقه ترینم بود. هی همیشه نگاه می کردم با خودم می گفتم هه این ققنوس خر رو نگاه کن، دنیا داره نابود می شه، دامبلدور مُرده،  این احمق داره واسه خودش پرواز می کنه هم چنان.


اصلا حس نمی کنم ده سال پیش باشه؟!

بابا ما بودیم. خود ما بودیم. ما همین دیروز، فوقش پریروز بودیم. 

ده سال پیش چیه.


پ.ن. ایناهاش. پیداش کردم. خوبه هنوز اون قدر قدیمی نشده که گیر نیاد و حس کنیم منقرض شدیم. برم بقیه ی روز رو باهاش بمیرم. آهنگ پرواز فاوکس خر در آسمان در هری پاتر و شاهزاده ی دو رگه.

Nicholas Hooper - The Friends

نظرات 6 + ارسال نظر
beny20 جمعه 21 دی 1397 ساعت 13:04 http://beny20.blogsky.com

تشکرات بابت لینکی که گذاشتی
خیلی عالیه این آهنگ بی کلام
آروم آروم با روح و روان آدم بازی میکنه :)

و خب بله کیلگ سریع می گذره ,
یادته می گفتن وقتی روزها برات سریع گذشت !
یعنی داره بهت خوش می گذره ؟!

کیلگ این روزها که خوشم نمی گذره
ولی می بینی و می بینیم که داره زود می گذره √

ده سال که چیزی نیست
من از همی الان سال 1497 رو می بینم
که دیگه هیچ کدوم زنده نیستیم داداش ...

جااان چه فاز سنگینی گرفتم

شن های ساحل جمعه 21 دی 1397 ساعت 18:13

اره زمان از نوجوانی به بعد سریع تر میگذره

شایان شنبه 22 دی 1397 ساعت 17:37

سال میلادی فوق فوقش شیش ماهه

شمسی ش می شه ۸۷.
آره موافقم به نظر منم ۸۷ خیلی دور تره الآن.
فقط قاطی شد ۸۷ من اول راهنمایی بودم. ولی شاهزاده دو رگه اومد دوم سوم بودم. قاطی شد نمی دونم چرا. :)))

شن های ساحل چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت 16:14

سلام کیلگ خوبی؟چه خبرا؟حال واحوالت خوبه؟امتحان ها سخته نه؟ موفق باشی

نوشتم تو پست جدیدم. امتحان نداریم زیاد به نظر.
می گذره. متکا هم سلام می رسونه. خخخ
مررررسی

Shay چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت 18:50

منم اومدم بپرسم زنده که شن ها پرسیده
جواب بده مریض
بستنی نشدی؟

آقا داداشم هارش نباش خوب من واقعا مریضم.
بستنی چیه؟ :))))

کِرْمِ درون چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت 18:55 http://devilsown.blogsky.com/

یادش بخیر یبار برای منم شبیه این قضیه اتفاق افتاد؛ البته نه دقیقا. دنبال یه چیزی میگشتم یه لینک از یه سوال تو Yahoo answers پیدا کردم. شروع کردم به خوندن سوالا و جوابا که یهو رسیدم به پایین صفحه و دیدم جای تاریخ سوال نوشته:
Posted a decade ago

اونجا بود که کمرم شکست...

امروز فهمیدم که دقیقا از دو سه روز بعدی که من این پست رو گذاشتم چالش ده سال پیش راه افتاده و ملت اکثرا خارجی ها دارن عکسای ۲۰۱۹ رو با ۲۰۰۹ شون کنار هم می ذارن مقایسه می کنن زیرش کپشن می زنن ده سال پیش چلنج.
بعد من چون دو روز زود تر این پستو گذاشتم حس آوانگارد ها رو دارم الآن. شدییییید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد