Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

فخر فروشی

ببینید کامنتشو، تو پست های دور هست، مجبورم این جوری فرو کنم به چشم:


"مرسی مرسی مرسی 


نمیدونم چی بگم از حسم وقتی دیوانه‌وار می‌گشتم دنبال این آهنگ و هیچ جا با کیفیتش رو پیدا نمی‌کردم 


با تمام وجودم ازت ممنونممممم کلییگ"



باید بگم که خِش خِش خِش، خواهش می کنم. اختیار دارید. فدا مدا.

اصلا ما تخصصمون توی اقلیت هاست. 

عوام رو که همگان بلدند شاد کنند.

من واسه همون دو سه نفر "اگر" و "شاید" و "احتمالا" ی می نویسم که یه درصد رد می شن و  به احتمال چیزی نزدیک به صفر دغدغه ی مشابهِ بیان نشده داریم.

این خودمو شاد می کنه که مثلا می بینم تجاربم به کار یکی می آد، مجانی و حتی بدون اینکه بشناسیم هم رو.

از تعریف کردن هم خوشم می آد خب واقعیتش. خیلی خارج از اخلاق حرفه ایه ولی اگه ببینم یکی واقعا داره تعریف می ده، چشام قلب می زنه. تو دنیای واقعی نمی تونم مطمئن باشم از تعریف ها. اینجا ولی بیشتر مطمئنم که به خاطر وجود خودمه. زیاد تعارفی نیست. زیاد خرکی نیست.


و البته من نمی فهمم چرا شما هندل منو چپه چوپه می خونید؟ یعنی نشد یک تازه وارد بیاد اینجا، من نخوام اسپلینگ بدم. 

یکی می گه کیل!

یکی می گه گیر!

یکی میگه غار!

یکی می گه کلیک!

دیگه خیلی دقت به خرج می دید، بر می گردید می گید کلیگ!

خب دقت بدید به کار دیگه. اینم شده مثل اسم فامیل یه بنده خدایی. 


کاف.

یا.

لام.

گاف.

بقیه ش تخفیف.

ذلک الکتاب و لا ریبه فیه. 

هدی للمتقین. 

الذین یومنون بالغیب 

و یقیمون صلات 

و مما رزقناهم ینفقون.

فاتحه مع الصلوات.


* آقا شوخی کردم هرچی خواستید بگید، 

کلنگم بگید ما قبول داریم.

خب دوباره هم تب کردم. تب شوقه.

ممنونم دیوونه ی کلوچه.


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 14:15

چه اهنگی بوده؟!
دیوونه ی کلوچه؟

"یه قصه ای دارم بچه ها
از غزل و غم و شادی ها"

و اینکه اسمش بود. اسم کامنتر انرژی دهنده م.

شن های ساحل یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 18:34

حالت بهتره اژدها؟دیگه عطسه آتیشین نمیکنی

ممنونم ممنونم
خیلی خوب تر شده وضع

دال دوشنبه 17 دی 1397 ساعت 22:28

راضی نیستم که گویش منو یادت رفت. نچ نچ نچ.

خدا دور کناد،
بنده خیلی شکر اضافه خورده باشم...
اتفاقا غار را به نیابت از شما نوشتیم استاد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد