Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

گل بگیرند

بند اومد چرا؟

بیمه نبود این برف؟

من اعتراض دارم. 

بابا من هنوز هیچ غلطی نکرده بودم. تازه تو مرحله ی از پشت پنجره نگاه کردن بودم. عح.

بریم کوه. 

نظرات 1 + ارسال نظر
beny20 پنج‌شنبه 13 دی 1397 ساعت 23:57 http://beny20.blogsky.com

چشم , امشب هماهنگی میکنم دوباره برف بیاد :)

کیلگ پرسیدی که چرا با همه راحت بودن خوب نیست ؟
میدونی رفیق باید آدم واسه خودش یه کم ارزش بذاره
با همه جور بودن با همه راحت بودن باعث میشه سبک بشی !
و از همه مهم تر دیگه اونی که خیلی با شخصیته
سمت تو نمیاد چون بهت میگه که دلت همگانیه
همه رو یکسان می بینی و با همه جوری
اصلا این با همه جور بودن خودش مورد داره ..

با اینکه این روزا نمیشه زیاد مهربون بود آدما پرو میشن
ولی خب گفتم به همه احترام گذاشتن و با محبت بودن خوبه
هم برا خودت آرامشه هم طرف مقابل √

ولی با همه راحت بودن خوب نیست
مثلا تو شاید با شرت جلوی من بیای و بری رفیق صمیمیتم
اما با همین شرت بری توی خیابون دیگه درست نیس خو
اینجوری با همه راحت بودن خیلی ناجوره

مثال رو داشتی

حالا هی گیر بده تا آخر یه حرف ناجوری بهت بزنم :/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد