Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

جوک - ۲

بیایید یه جوک دیگه بگم!

ما سه نفریم،

از رو هم تقلب زدیم.

کپی = پیست.


یکی رو داده ۱۸،

منو داده ۱۲،

اون یکی رو انداخته. :))))


ماده ی مصرفی مورد علاقه ی استاد ما را پیدا کنید. 

یه پست جدی درباره ش نوشته بودم، پاکش کردم. گفتم تو قالب جوک بخونید هیجانش بیشتره. ولی قبول کنید استاده خیلی خُله. 

نظرات 2 + ارسال نظر
شایان سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 09:51

جنسیتتون یکسان بوده؟

شن های ساحل چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 01:44

با این جوکت خندیدم با اینکه می دونم زیاد براتون خنده دار نیست خخخخ. بعدچون جالب بود و ندیده بودم شبیهش برای یکی از هم دوره ای هام تعریف کردم اونم گفت سر یکی از امتحانا هر دو تا برگه یه نفر نوشته استادشون به یکی 16 داده به اون یکی 12
!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد