Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

جوک - ۱

بیایید جوک بگم براتون شاد شید.

امتحان تاریخ داره،

برگشته می گه :

"مگه معاویه پسر عمر و عاص نبود؟"


جدی این سوتی ضایع تریه یا اینکه من فکر می کردم اسم رهبرمون اصغره؟

می خواستم بش بگم، آره. تازه خبر نداری... ابوموسی اشعری هم بابابزرگشون بود. :)))

ولی به جاش سر کارش گذاشتم. الآن ایزوفاگوس کاملا متقاعد شده که عمر و عاص یه کشوره! :)))))


پ.ن. خب جهت جذابیت بیشتر، سناریو رو عوض کردم. ایزوفاگوس الآن فکر می کنه عمر و عاص دو نفر بودن. "عمر" و "عاص". رفیق شیشای معاویه.


نظرات 13 + ارسال نظر
شایان دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 22:46

نه به پای اصغر نمیرسه این...اون خیلی ضایع بود

بابا شما هیچ کدوم سیاست بلد نیستید!
اون واقعا اصغره بی سواد ها.

[ بدون نام ] دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 22:52

ندونستن اسم پدر معاویه رو با ندونستن اسم خامنه ای مقایسه میکنی؟جدا؟؟؟:-))))))

بعله، اون قسمت تاریخی خیلی مهم تریه.
در ضمن صرف ندونستن اسم ابو سفیان نیست، نگرفتی؟
بحث اینه که فکر می کنه تو صلح با امام حسن چون عمر و عاص رفته جلو، پس بابای معاویه بوده.
فکر می کنه همه مثل خودشن. لوس و ننر و مامان کشی بابا کشی!

[ بدون نام ] دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 23:35

نه واقعا متوجه وشدم!چون در حال حاضر اصلا حضور ذهن ندارم معاویه و عمرو عاص و ...کی بودن اصلا:-))))

کلا بچه وسطی ها و ته تغاریا خیلی باید سعی کنن بفهمن رگه های عمیقش رو. :دی
آره.

پرتقال گندیده دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 23:57

به بابام بگم اسمشو عوض کنه-_-

چی یعنی به من می گی که اسم بابات عمر و عاصه؟ :))))

[ بدون نام ] دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 23:57

الان تیکه انداختی؟خب باید بگم اشتباه کردی!من وسطی یا ته تعاری نیستم:-)))))

نه، تیکه ی چی. ما شکر بخوریم.
از حقیقت رو نمایی کردم. :)))
بچه اول که نیستی به هر حال!

استا سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 00:23

اونقدر خسته م که اصلا درک نمی کنم چی میگی واقعا:-)
ولی ته تغاریا خیلی ماهن لامصبا^^

ته تغاری نیستی و سنگشون رو به سینه می زنی.
منم درک نمی کنم والا.

پرتقال گندیده سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 00:26

کیلگ اگه تل داری بدو برو تلگرام ببین چه خبره
یعنی فکر میکنم این چیزارو فقط میتونم به تو بگم ببینی

نه خودم ندارم. چه خبره. شلوغ شده. داره انقلاب می شه؟ آخ.
می رم چک می کنم مال اعضای خانواده رو الآن‌.

پرتقال گندیده سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 01:04

دیر رفتی. برداشتنش ولی من فیلمشو گرفتم فردا برات اپلود میکنم:)

شایان سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 09:54

سارا خجالت بکش

پرتقال گندیده سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 11:26

http://s9.picofile.com/file/8347550668/screenrecorder_20190101000458.mp4.html

ای بابا من نمیدونم چرا هیشکی ذوق نکرد براش:(( یهو تلگرامم رو باز کردم دیدم داره برف میباره برای اولین بار شروع سال نو میلادی رو حسش کردم-_-
ولی شما ذوق کن نذار شایان به ریش من بخنده

شن های ساحل چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 01:45

راستش منم جاهاشون اشتباه میگم!

شایان چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 21:25

سارا یکم حافظه ت بکار بنداز برو تلگرام چت اون سریمون بخون تا یادت بیاد منظورم چی بوده

پرتقال گندیده چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 21:37

شای پاشو بیا روشنم کن چتمونو ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد