Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

کتابی نویسی

یه بار یکی از دوستام زد رو شونه م، بهم گفت :" چرا مثل بابا ها پیام می دی کیلگ؟" :))))

حرفش واسم دل نشین بود. چون دوست عزیزم بود. جمله ش هم ناب بود. لحن کتابی نوشتن من رو، به پیامک های بابا ها تشبیه کرده بود. حتی یادمه می خواستم پستش کنم و عنوانش رو بنویسم: "بابا نبودیم ولی بابایانه پیام می دادیم." :))))) یا حتی "بابا بودیم، وقتی بابا بودن مد نبود!"


در کل جوابم بهش تا حد زیادی این بود که، عامیانه نویسی رو هنوز درست بلد نیستم و از طرفی دلم هم نمی خواد کسی از حرفام ناراحت شه. کلمه ها در لحن عامیانه شون، واقعا زننده تر می شن و خیابونی تر و برداشت ها کاملا متفاوت می شه.


از امروز ولی، یکی از انترن ها رفته رو مخم و داره ادای من رو در می آره.

خاک بر سر بی شعور دلقک میمون.

لحن پیام دادن من رو هم ملت باید انتخاب کنند؟ 

ناراحت شدم. و عصبی. و دل چرکین.

من نمی دونم خیلی جذابه به هم دیگه کلید کنیم؟ خود همین انترن چشم هاش شبیه بربرین کینگ توی کلشه! سنش به اندازه ی چهل ساله ها می زنه این قدر که پیر و کچل و چروک خورده و کرک و پر ریخته ست. خوبه من کلید کنم به ایناش؟ 


آقا من اصلا حس خوبی ندارم وقتی غیر کتابی می نویسم. نصف فعل ها و فاعل و مفعول هام به هم گوریده می شه و گره می خورم اگه بخوام سعی کنم با ضمیر "تو" و لحن عامیانه جلو برم.

هنگام  حرف زدن این طور نیستم. ولی موقع نوشتن بد جور گیج می شم.

تنها جایی هم که فعلا راحتم عامیانه بنویسم، یکی وبلاگمه که اونم باز خیلی وقت ها راحت نیستم و بعد این همه، بازم مدام لحن کتابی عامیانه قاطی می شه و نمی فهمم باید چی کارش کنم. یکی هم با دو سه تا دوست ده ساله ی مثلا خیرات سرم خیلی خیلی نزدیک، که در این مورد نزدیک بودن بیش از حدشون، اون تغییر لحن رو می طلبه و برعکسش بی احترامیه.


ایشالا بهت کشیک اضافه بدن انترن بی شعور.

ایشالا بهت سه تا کشیک اضافه بدن انترن بی شعور.

ایشالا بهت سه تا کشیک اضافه ی پشت هم بدن انترن بیشعور.

ایشالا بهت سه تا کشیک اضافه ی پشت هم قلب یا زنان بدن انترن بی شعور.

ایشالا بهت سه تا کشیک اضافه ی پشت هم قلب یا زنان با چیف رزیدنت سگ بدن انترن بی شعور.


هیچ چی بهش نگفتم.

می خوام ببینم دوستان بهتر از آب روانم، تا کجا... تا چند... می خواهند تو وقاحت هاشون جلو برند. 

می دونی کلا بحث این یه مورد نیست. خیلی وسیع تره هدفم.

بحثم اینه که... این آب از سر چشمه که هیچی. انگار از خود ابر، گل آلود هست تو ایران عزیز ما. 

آشغال. خیلی آشغال. برو رکتال توشتو بگیر بابا. لیاقت پیام های منو نداشتی و نداری.

نظرات 3 + ارسال نظر
شایان دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 22:49

خاله م این مدلی بود...کپی خودت. بسیار سعی کردم درستش کنم..نشد
حالا هر وقت پیام میدم جواب نمیده..زنگ میزنه :|||

شن های ساحل چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 01:49

ارزش نداره انقدر خودت ناراحت میکنی اونی که اصالت داره همیشه تفاوتش مشخصه تازه تقریبا همه افرادی که تقلید می کنن بعد از یه مدت خسته میشن از یه نفر دیگه تقلید می کنن میگن حذب باد حساب میشن.
تازه حتما انقدر خوب و جالب بودی که خواسته شبیهت باشه

پرتقال گندیده چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 17:13

من با پیام دادن این مشکل رو دارم و همیشه میترسم حرفام بد برداشت بشن معمولا میشن سعی کردم درستش کنم نشد و الان تماس تلفنی رو جایگزینش کردم که باز با اون هم راحت نیستم
اگه ادمارو همونطور که هستن بپذیریم خیلی خوب میشه.
غصه بیشعوری دیگران رو نخور کیل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد