Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

مظلوم ترین عروس ایران

آقا ما یک عروسی دعوت بودیم بعد مدت ها، و خانواده تصمیم گرفتن که نریم.

از اینش که بگذریم، 

الآن جلوی من زنگ زدند به عروس که بهش بگن ما نمی آییم،

یکی دیگه گوشی شو برداشت. یه همچین مکالمه ای شنیدم:


- گوشی رو می دین به عروس؟

- شرمنده نیستش.

-وای مبارکه رفته آرایشگاه؟

- نه بابا داره حیاط رو می شوره.


یک آن حس سیندرلا بهم دست داد. چه عروس مظلومی. دلم سوخت بابا. 


کاش می شد من می رفتم عروسی ش‌، این یک دونه عروس رو به شخصه خیلی دوست داشتم ببینم.

همیشه از بچگی لپ من رو می کشید هر وقت منو می دید. :))) چشماشم که سبزه. موهاشم که بوره. وکیلم که هست. یعنی یک همچین عروسی هست و ما تصمیم گرفتیم که نریم. هاه.

کلا خیلی عروس مستقل و همه چی تمومیه، تک و تنها داره واسه خودش عروسی برگزار می کنه. تازه از پشت خیلی اتفاقات داغون دیگه زنده بیرون اومده  که جای گفتن نیست. شدیدا قابل ستایش و سجده کردنه.


عخی. احساساتم شدیدا رقیق شد.


خوشحال می شم وقتی می بینم از پشت این همه طوفان، یه نفر با پرچم، زنده بیرون می آد و می گه "عروسیمه!". این حجم از امید و انرژی رو که می بینم، زیر پوستم حس می کنم زندگی یک چیز خیلی مهم و ارزشمندیه.


تو مثل عروس های تهران نیستی،

روز قبل عروسی ت در حال حیاط شُستنی،

و چشم هات دویدنی ترین چمن زار ایرانه. 

عروسیت هم من نمی آم، ولی مبارکه. 


نظرات 5 + ارسال نظر
شایان دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 19:22

یه تیکت ایرپلن بخر و سند تو می تا بیام با هم بریم

از اونجایی که شما هستی احتمالا نیاز به تیکت ایرپلن نخواهی داشت متاسفانه یا خوشبختانه. :دی

شهرزاد دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 22:01

چشماشم که سبزه :)))))
من برم عروسیش به جای تو؟ D:

آره. آره. عاره. سبزههههههه.
تو هم چشم سبز دوست؟

ولی الآن به خاطر همین کامنت رفتم دابل چک کردم، و بین علما اختلاف افتاد.
مادرم گفت آبی آسمونیه،
مادر بزرگم می گفت سبزه،
یکی هم محض خالی نبودن عریضه گفت عسلیه!

ولی از نظر من همون سبزه.
عروسی رو به خاطر درگیری خودم نیست که نمی رم، فامیل دوری اند و چون بقیه نیستن منم دارم قربانی می شم این وسط.

شایان سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 18:34

یه بار جواب کامنتت خوندم باورم نشد...مخم قبول نمی کرد اینجوری نشونی بدی...یکی دو بار دیگه خوندم و با خودم منطقی حرف زدم گفتم ببین...اینم یه آدمه و آدم ها میتونن نشونی درست بدن!
فک کن...قشنگ باورم شده که تو یه موجود مجازی هستی که واقعیتش غیر ممکنه فاش کنه
خلاصه شوک باحالی بود مرسی

آدرس هم بده برم بگم من کیلگ اینا فرستادن تا از مظلوم ترین عروس خاور میانه تقدیر کنم...کادوتم کارت به کارت کن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 18:35

*فرستادنم

شن های ساحل چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 01:52

ایشالله خوشبخت بشه لیاقتش داره کسی که انقدر تلاش کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد