Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

زمستان را چگونه تاب آوردم؟

- با عشق.



خیلی به خودتون مفتخر باشید. یه عکس شاهکار گرفتم، و بین اینکه اینو بذارم تو اینستاگرامم یا اینجا، مونده بودم. بعد ته دلم دیدم شما ها رو بیشتر از اونوریا دوست دارم و بهتره شما ببینیدش تا اونا. حتی با وجودی که دیگه هیچ وقت هیچ جا نمی شه از این عکس استفاده کنم و می سوزونمش یه جورایی با این کار. ولی بازم.

عشقی باش. 

از عکس گرفتن از دیوار های اسپری نویسی شده ی تهران خوشم می آد.

از نوشتن ش هم حتی. حالا می گن بی فرهنگانه س دیگه. ولی من وقتی وسط اون همه شلوغی و بی احساسی و عبوسی، این جمله ی علیزو دیدم، واقعا شاداب شدم، هر چه قدرم که بگن چهره ی شهر زشت شده. 

قشنگه، نه؟ 

نظرات 6 + ارسال نظر
شایان جمعه 7 دی 1397 ساعت 12:32

مرسی که دوسمون داری :))))

ایزو رو بنداز بالا با هم برید بنویسید دیگه...نذار تو دلت بمونه

فدا مدا.
ایزوفاگوس داره هسته ی اتم شکافت می ده فعلا زیر امتحانا. کو تا اون زمان که بشه هم پای من.
امروز یه بار فقط بهش گفتم خنگ، جریمه شدم! منو ورداشته نیم ساعت باهاش بادکنک بازی کردم. چه انتظاری داری از ما.
دیگه ببرم باهاش همچین کاری کنم، مادرم از صد ناحیه فلانم می کنه.

پرتقال گندیده جمعه 7 دی 1397 ساعت 19:52

یادم باشه فردا از لعنت بر پدر و مادر هرکسی اینجا آشغال بریزه های خیابونامون برات عکس بگیرم ببینی تو شهر ما چقدر فعالیتای دیوار نویسی بیشتره
تو اگه قرار بود رو دیوار چیزی بنویسی چی مینوشتی؟

زحمت نمی شه؟
قطعا می شه. ولی چون دوست دارم این مدل عکسی رو، اصلا منعت نمی کنم از انجام این کار. :دی

و مرسی سوال! ببین سوالایی که آدم دوست داره ازش بپرسن رو می پرسی. روان شناسی بلدی. :)))
ولی نمی دونم واقعا. به سختی انتخاب شعر روی سنگ قبره.
اگه اسپری بی نهایت داشته باشیم، با توجه به اینکه دیوارا هم بی نهایته... همه چی می نویسم. منو که می دونی دست به نوشتنم کم نیست ماشاالله.
اولین چیز احتمالا سلامه ولی.

شایان شنبه 8 دی 1397 ساعت 20:01

فدای مظلومیتت برم کیلگ
فقط با یه خنگ گفتن؟
هعی
سرت بذار رو شونه م گریه کن سبک شی

پرتقال گندیده یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 00:29

منکه همش از اسمون و کوچه خیابونا میگیرم یکمم از علایق شما عکس بگیرم به کجای دنیا بر میخوره
خبالا ما یه تارف زدیم شما کره زمینو خط خطی نکن:/ گمونم ورژن کوچه بازاریت ازون مدل پسراس که یه اسپری دستشونه و مدام رو در و دیوار در مدح مادر و رفیق و عشق مینویسن
ولی از الان به بعد دیوار نوشته ها تورو یادم میارن

پرتقال گندیده یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 15:46

http://s8.picofile.com/file/8347363368/PicsArt_12_30_03_40_38.jpg

http://s8.picofile.com/file/8347363376/PicsArt_12_30_03_41_14.jpg


http://s8.picofile.com/file/8347363392/PicsArt_12_30_03_42_22.jpg

http://s9.picofile.com/file/8347363500/PicsArt_12_30_03_42_48.jpg

سارا آخر هفته بیا ابراز احساسات من رو بخون.
الآن نمی تونم کپی کنم لینک ها رو.

beny20 یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 23:52 http://beny20.blogsky.com

خوشمان آمد ..
پسر تو خیلی عشقی هستیاااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد