Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

شعر جدول تناوبی

ایزوفاگوس جدول تناوبی گرفته بود دستش، 

داشتم یادش می دادم و کف می کرد از اینکه چه جوری حفظم.

دلم تنگ شد واسه شعر ها. خوش می گذشت خوندنشون.

گفتم براتون بنویسم:


هلینا کرباسی فر،

بگو مجید کچله سربازی رفته،

اسکاتی ول کن کرّه ی منو فرار کنی سوزوندمت،

بگو الو جواد اینجا تیمارستانه،

کسی گریه نمی کنه سر بی پولی،

ننه پرید آسمون سیبو بیگیره،

استاد سکته کرد ترکید پوکید،

فکلی برو ایران استاتین،

هی نق نق نکن، عر عر نکن، کر کر نکن، زر زر نکن، رو نالدو!


از همه ی اینا، ما بیشتر از همه با جواد تیمارستانه مسخره بازی در می آوردیم.

فکلی برو ایران هم قدیمی ترینشه که مال هالوژن هاست و یک سال از الآن ایزوفاگوس کوچیک تر بودم که محشر ترین معلم شیمی عمرم یادمون دادش.

من خودم یکی رونالدو رو دوست داشتم و می زدیم تو دهن رئالیا باهاش،

یکی هم اسکاتی رو. تهدید توش خیلی خفن بود...

ننه رو همچنین. :))) اصلا هر کدومشون یه دنیا هستن!


ما با اینا بزرگ شدیم.

انتظار زیادیه که دنیا به این بی رحمی رو از پهنا بکنند تو حلقوم کسی که با همچین شعر هایی طی می کرده اون دوران رو.

یعنی تا دبیرستان همه چی رنگ و وارنگه، یهو می آی بیرون می بینی انگار وسط یک جنگ بمب خورده بودی و تمام این مدت گوشاتو گرفته بودن. 


تقدیم به شما دوستان من که در عمیق ترین شعر ها سهیمید.

این واقعا شعر عمیقی بود برام.

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 دی 1397 ساعت 23:04

تازه به توصیه موسوی(؟!) هم عمل کردی و هر شعری که دم دستت بوده رو خوندی!

از قبل ترش هم عمل می کردم،

بابا من می شینم شعرای تتل رو مدح و ستایش می کنم تو وبلاگم. دیگه چی می خوای!
در این اشل از تنوع شعر.

حافظ تا تَتَل.
چرا علامت سوال حالا. بله خودشه. موسوی.

شایان پنج‌شنبه 6 دی 1397 ساعت 23:19

من همه رو بی شعر حفظم..فقط گاز های نجیب با هی نگاه عارفانه کردمت زیبای رند حفظ کردم که اونم بیشتر شعرش دوس داشتم..عشقی بود..حال میکردم وسط درس بخونمش.
البته سلنیومم نمی فهمیدم چیه که حفظ کنم..گفتم واااا سلنا گومز را با خال سینه اش به یاد خنگه...البته خال سینه ش الکی میگفتم که یکم اروتیک بگیره داستان

یعنی جون به جونت کنن بازم عاشقی.
چه قدرررر خوبه شعر گاز های نجیبت. از کجا؟
اون شعر سلنا گومز هم باید راهنمایی بدی بفهمم مال کدوم گروهه و کی به کیه توش.
الآن مال ما رو هم نگاه کنی، واسه استاتین هیچی پیدا نمی کردیم خودشو می گفتیم. :)))

شایان جمعه 7 دی 1397 ساعت 10:12

اممممم شعر گاز های نجیب کش رفتیم. کنکور آسان است دیدی؟
یه دوستی داشتیم خدا تومن پول داده بود پک کاملش فرستاده بودن واسش...یه قسمتش که مال حفظ جدول بود واسه فروش فخر به ما نشون داد..مام سریع حفظ کردیم :))

سلنا واسه گروه 16 ست. اکسیژن و گوگردش راحت حفظ میشد ولی این سلنیوم نچ...دیگه مجبور شدیم از بانو گومز کمک بخوایم واسه حفظش

کِرْمِ درون جمعه 7 دی 1397 ساعت 11:54 http://devilsown.blogsky.com/

آقاااا این هلینا کرباسی فر رو به ما هم یاد میدادن :))) ناموسا نمیدونستم اینقد بین المللی عه :)))

البته بقیه ش آشنا نبود، ما راستش از رمزای +18 برای بقیه ستونا استفاده میکردیم و الانم هر چی فک میکنم متاسفانه یادم نمیاد چی بود...

Elsa جمعه 7 دی 1397 ساعت 12:29

هی لیلا ندیدی ربابه سوزه زده فرار کرد؟
به مجید بگین کلش سوراخ شده با رنده.
گروه بور الومینیوم رو یادم نیست چی میگفتیم..
کسی جنسینگ هارو...(یادم نیست برا سرب چی میگفتیم)
نپزی سبزی هارو بی گوشت
اوسا سلیمان(س رو با کسره بخون) رفته به تهران پلو بخوره
فکلی بریت(برید)
هی ندا آردا(آردها) کرم(با کسره بخون) زدند(باز با کسره بخون) و رفتند.

آخ آخ آخ یادش بخیر...

محمدصادق سه‌شنبه 14 دی 1400 ساعت 14:36

سلام
شعر باید گویا باشه من امسال دارم با شعر یاد میگیرم، تو دو ثانیه همش یاد میگیرم
1.. از پایین به بالا فری کثیفه ربو کشکو ندیده لیسیده
2. بریم مغازه سلمونی سرمونو با دو بزنیم
13. به علی قسم اینا تَل زدن
14. کسی جِلو صَنَمش پرروبازی در نمیاره
15. نون و پنیر، اصغر سیبیل بی ربطن
16. استاد سه بار تکرار کنی پررو میشه
17. فوکولیا برید از ایران
18. هی نگاه عارفانه کردمت زیبای رند
برای این اخری یکی دیگه هم هست منکه هرچقدر میگردم پیداش نمیکنم، نئون میشد نگاه میکرد، کریپتون و زنون کره زمین اوگانسون میشد اوه مای گاد، اگه بقیه عنصرهاش هم میدونین بگین لطفا
دسته دی دوره چهارم: سرتیپ وحید کریمی منو فرستاد کلمبیا با نیما و کوروش زندگی کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد