Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

حرف زدن تو خواب هم سخته حتی

ایزوفاگوس از امتحانات برگشته خونه، گرفته خوابیده،

بعد فکر کنم مکانش گرمه، داره تو خواب هذیون می گه و حرف می زنه.

الآن رسیده به مرحله ای که می گه:"آقا ما تموم کردیم. آقا! آقا ما تموم کردیم..."

خل مشنگ من، منم تموم کردم. :))) آقا ما هم تموم کردیم به خدا. یکی بیاد برگه ی این بچه رو ازش بگیره.


رو راست باشم، حسودیم می شه به اینایی که تو خواب حرف می زنند.

خیلی دوست داشتم منم می تونستم تو خواب حرف بزنم، بعد برام تعریف کنند چی می گفتم.

یعنی وحشت ناک ترین خواب عالم رو هم که می بینم، بازم هیچی. به فعل نمی رسه.

اینایی که تو خواب حرف می زنند مغزشون چه فرقی داره؟

ربطی به حرف زدن در دنیای واقعی هم داره؟ یعنی کلا یکی زیاد حرف بزنه، تو خواب این قابلیت حرف زدنش بیشتره؟ اینا موضوع های خوبی اند واسه تحقیق.


نوجوون بودم یکی از خل گری هام این بود که سعی می کردم قبل خواب تند تند با خودم حرف بزنم تا خوابم ببره بلکه تو خواب هم بتونم حرف بزنم، ولی هی نمی شد.



نظرات 2 + ارسال نظر
شایان پنج‌شنبه 6 دی 1397 ساعت 19:18

یه قصابی رو به روی خونه مونه..اینجا هم هنوز عصر پارینه سنگیه کشتارگاه نداره..چهارده سالم بود یه گاو آورد که سر ببره. یه گاو فوق العاده زیبا. قهوه ای روشن و سفید بود..جوون در حد سه یا چهار سال سن..بعد یه چهره ای فوق العاده جذاب و مهربون هم داشت. دو روز آوردش در قصابی شاید یکی بخردش و سرش نبره..روز اول چهار عصر تا نه شب فقط تماشاش کردم...شب هر چی گفتم بابا این واسه من بخر..دو روز نگه میدارم بعد میفروشمش...نخریدن
فردا صب که بیدار شدم مامانم میگفت همش تو خواب حرف میزدی..با کی؟...با گاوه..گفت یه قسمت هایی هم التماس قصابه رو میکردی که نکشش.
نخریدن واسم.
تو همون روز جلو چشمام کشتش.

فارغ از مسئله خواب فهمیدم که دنیا خیلی بی رحمه

پرتقال گندیده جمعه 7 دی 1397 ساعت 02:07

من یبار لابلای هزیون هام از یه علی آقا اسم برده بودم که تا مدتها دهنمو باهاش صاف کردن که اون علی برو یی که توی خواب گفتی کی هست
ازونموقع یه ترس بدی از هذیون تو دلم مونده
میگم نکنه یوقت گافی چیزی بدم. حتی یبارم جراحی داشتم از قبل با دوستم هماهنگ کردم که وقتی به هوش اومدم اگه داشتم لابه لای هزیون هام گاف میدادم یجوری دهنمو ببنده:/
خلاصه وضعیت خوبی نیس داداچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد