Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

اپراتور مخابرات؛ چرا و چگونه

نیم ساعته دارم با اپراتور اینترنت صحبت می کنم و سعی دارم بهش بفهمونم مشکل از اونوره... نه از اینور!

مکالمه مون این شکلیه:


- اینور مشکلی نیست، احتمالا خط تون نویز داره!

- خط ما نویز نداره!

- چرا داره!

-نه اقا نداره! سال هاست استفاده می کنم، هیچ وقت نداشته.

- خب جدیدا نویز گرفته!

- نگرفته!

- دستگاهی نداری روی خط وصل کرده باشی؟

- نه بابا.

- برو بگرد قطعا دارین.

-نداریم.

- چرا حتما دارین. 

- آقا نداریم.

- چند تا پریز تلفن هست تو خونه؟

-یکی ه فقط ازش خط گرفتم !

- جای دیگه ای پریز نیست؟

-  نه نیست!

- برو بگرد قطعا هست!

- نیست همین یدونه پریزه. 

- چرا هست.چون خط تون نویز داره.


/بازگشت به خط دوم مکالمه/


تهش این قدر تباه و بی فایده بود که تایمر خودش قطع کرد مکالمه رو. 

فرض کن واسه برقراری این مکالمه پشت سر هفتاد نفر تلفنی ایستادم، ده دقیقه!

نظرات 1 + ارسال نظر
شایان دوشنبه 12 آذر 1397 ساعت 11:06 http://florentino.blogsky.com

من فقط یه بار ساعت ۲ شب زنگ زدم که اونم حل کرد مشکل را.
البته اگه سیم‌کشی و اینات مشکل داشته باشه هیچ کاری واست نمیکنن. ما هر سری که مشکل داشت میرفتیم مخابرات یه کارمند دارن در حد این گربه چاق های پارکه..میاوردیمش سیم کشی رو چک می کرد و داستان حل میشد، آخرشم ده تومن "شیرینی" می گرفت :||

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد