Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Reverse i ,j semicolon

می خوام جای دست راست و چپم رو عوض کنم.

همین طوری!

این چالش رو خودم طرح کردم و به مدت یک ماه، تصمیم گرفتم از دست و پای غیر تخصصی م استفاده کنم تو کار ها تا ببینم چی میشه. مثلا قاشق رو با اون یکی دستم بگیرم... مسواک رو... کنترل رو... قلم رو... بند کفش رو...

بعد یک ماه می آم نتیجه رو اعلام می کنم، اگه نیومدم  و یادم رفت، شما بیایین بپرسین. 

جالب می شه نتیجه ش...

حسم بهم می گه اتفاق جالبی می افته.

این پست رو هم با دست غیر تخصصی م تایپ کردم الآن.

کام آن، مگه چقد می تونه سخت باشه؟ هه،بیا یکم می خواهیم مغزمون را به دشواری بیندازیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
پرتقال گندیده دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت 17:34

یبار یکی از وبلاگیا این چالشو راه انداخت قرار شد با دست غیرتخصصیمون یه جمله رو بنویسیم. اون قشنگ ترین جمله ای شد که با دست غیرتخصصیم نوشتم:))
کلاس اول بودم بابت چپی بودنم انقد مسخرم میکردن هر روز گریه کنان سعی میکردم مشقامو با دست راستم بنویسم هیچوقتم موفق نشدم. یبارم تو مهمونی دست چپم پیچ خورد اومدم با دست راست غذا بخورم همش ریخت رو لباسم•_•
خیلی کند میشم ولی برای تنوع سعی میکنم انجامش بدم

شن های ساحل دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت 19:29

ایشالله که با قاشق نزنی توی چشمت خخخخخ
من راست دستم ولی اول دبستان نوشتن با دست چپ شروع کردم چون دست راستم بعلت شیطنت زیاد از نوع آتیش سوزوندن شکسته بود چهار ماه توی گچ بود سه ماه بعدشم خودم فیزیوتراپیش میکردم به حالت نرمال برگرده خلاصه الان با دوتا دست می تونم بنویسم خوبه حال میده به تلاشت ادامه بده تو می تونی.come on you can خخخخ

پرتقال گندیده دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت 20:26

اقاااا سخته من نمیتانم. شما انجام بده بعد نتیجه رو به ما بگو-_-

شایان دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت 21:55 http://florentino.blogsky.com

من داییم دو دست‌مینویسه و بس حسودیمان میشه بهش....الان متوجه شدم یه نفر دیگه هست که باید بهش حسد بورزم!
سلام خانم شن های ساحل (اون اموجی دسته که سلام میکنه)

پدر جان بنده هم! :)))
هرگز نیاسود البته.

شایان سه‌شنبه 29 آبان 1397 ساعت 12:37 http://florentino.blogsky.com

اره نیاسود..
بلا به سر آمده حکیم است باباجان :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد