Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

می فهمی؟ قوووورتش دادم!

راستی وای امروز خیلی جذاب بود، داشتم یک کتاب خردسالان رو نگاه می انداختم،

توش یه تمساح بود که داشت هندوانه می خورد و حواسش نبود یک هسته ی هندوانه رو تصادفا قورت می داد و نسبت به این قضیه فوبیا داشت.

بعد مثلا آقا وسط کتاب یهو نوشته بود،

وای من هسته ی هندوانه را قورت دادم،،،

بعد تو می زدی صفحه ی بعد زده بود: "می فهمییییی؟ هسته ی هندوانههههه را قوووووورت داااااااادم!"



فکر نکنم تا سال ها بتونه جای اینو چیزی برام بگیره.

دقیقا همون لحظه ای که می خوای بگیری طرفتو بزنی، بگی د بفهم! نمی فهمییییی! د نمی فهمی آخه من هسته ی هندوانه قورت دادم. :)))

خیلی ناب بود. و البته گران.

دلم می خواست یک دلقکی از بچه های دبیرستان کنارم بود سال ها می نشستیم کف خیابون مسخره بازی در می آوردیم نسبت به این جمله! آخه ما دبیرستان خیلی مسخره بازی در می آوردیم کلا. و اینم پتانسیلشو داشت.


کتابه اینه:

هندوانه و تمساح


خلاصه آره می فهمییییید منننن هسته ی هندوانه را قورت دادم!

نظرات 8 + ارسال نظر
شن های ساحل چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 06:10

میفهمی من هسته سنجد قورت دادم خخخخخ

درخت سنجد داخل شیکمت رشد نکرده؟
اصلا سنجد درخته یا بوته ست؟

شایان چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 11:28 http://Www.florentino.blogsky.com

ولی خودتم یه بار یه حرف تو همین مایه ها زدی که یادم‌نمیاد. خودت یادت نیست؟

می فهمی؟ غیااااااب خوردم!

شایان پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 00:34 http://Www.florentino.blogsky.com

من خفه میشم

چی می گی باو، جمله هه رو برات نوشتم. :))))

شایان پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 10:20 http://Www.florentino.blogsky.com

فهمیدم بابا.
منظورم در رابطه با مضمون جمله بود :)))

این چیزی از غیاب خوردن من کم نمی کنه! Run!

شن های ساحل پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 10:29

سنجد درخته ...همه جا نوشته درخت مقاومیه ولی نه من دو سال پیش یکیش کشتم الکی میگن مقاومه شاتوت مقاوم تره خخخخ

هوم. بله. بازدید کنندگان گرامی همان طور که به اتفاق هم برای بار هزارم ملتفت شدیم، هیچ چیز هیجان انگیزی نیست که شن های ساحل تجربه نکرده باشه.
درخت سنجد دیدی؟! بعد زدی کشتیش؟
اون تفنگ من کو بپاچونم مخم رو به دیوار رو به روم!

شایان پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 17:51 http://Www.florentino.blogsky.com

یه کاسه ماست جلوم بود و داشتم سعی می کردم با دست بخورم. اون لحظه به این فکر میکردم تو چه طوری با دست ماست خوردی؟
اگه یه آشنایی نسبی با ذهنیتت نسبت به مسائل و زندگی نداشتم صد درصد به خاطر این کار میگفتم کسخلی...لامصب خیلی سخته
حالا سختی به کنار...تو دستت مو نداره که چندشت شه نکنه مو های دستت بیوفته تو ماست و بخوریشون؟!

عزیزم چرا مثل علیل ها با پشت دست ماست خوردی خب؟ :))))
و اینکه واجب شد یه پست آموزشی برم گویا! نکنه همه سعی کرده باشن مثل تو با پشت دست ماست بخورن؟ رسمی که دارم سعی می کنم بنا بنهم فلان می شه توش می ره پی کارش خب!

اینم واسه شما تیتیشا:
با قاشق یک بار مصرف... یک قاشق ماست سفید را بر کف دست خود ریخته(قسمت بی مو که به قول ضرب المثل معروف اگه داشت می تونی بکَنی) و سپس به سان گربه آرامش خود را حفظ کرده و بلیسید. افتاد؟
همین اجداد ما همه چی رو با دست می خوردن. چیه زندگی رو سختش می کنید بی خود. ماست باید از لا به لای انگشت هاتون قشنگ شره کنه پایین تا به طور کامل درمان بشید.
# آموزش_صحیح_با_دست_ماست_خوردن

شن های ساحل جمعه 25 آبان 1397 ساعت 09:07

واای تخیلت عالیه چقدر با جوابت خندیدم سه سال پیش یه درخت سنجد کاشتم با بیل و کلنگ.سال اول حالش خوببود سال دوم من مجبور شدم چند ماه نباشم و برف زیادی اومد خب بعد از سرما برای بهار دیدم خشک شده حالا یه شاتوت داشتم این بیچاره رو من 6 ماه فرصت نکردم بکارمش با یه مقدار خاک کم توی سرما زنده موند مقاومتشون خیلی تفاوت داشت. من کلا درخت کاشتن خیلی دوست دارم میگم اگه هر کسی سال سه تا درخت بکاره زمین سر سبز میشه. سه سال پیش توی یک سال 15 تا درخت کاشتم سال بعدش دم در خونمون 5 تا درخت کاشتم یه کاج و یه گلابی و یه تبریزی الان از من قدشون بلندتر شدع امسال داشتم وسوسه میشدم این بلوار رو به روی خونمون خیلی خالبه 10 تا شاتوت بکارم

beny20 جمعه 25 آبان 1397 ساعت 16:35 http://beny20.blogsky.com


این کتاب ها روز به روز مسخره تر میشه ..

و حالا ببین از اصل مشکل داره ،
کار تمساح به‌ کجا رسیده ،
که توی کتاب های ما داره هندونه میخوره ..
اینو باید بجاش بُز یا گاو میذاشتن ..

در ضمن کیلگ خیلی عنوان پُست هم هوشمندانه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد