Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

جیبِ سُس ها

وای بچه ها دو سه  روزه یک بسته سس  سالاد فرانسوی ترکیده توی جیب جلویی کوله م .

اولین باری که فهمیدم شب بود، دست کردم تو کیفم کلید بردارم، دیدم وووو دستم لزج شد. رفتم زیر نور چراغ خیابون دیدم دستم سفییید شده، تا پنج دقیقه داشتم فکر می کردم چرا سفید من که غلط گیر ندارم!

بعدش که فهمیدم سُسه، تنها کاری که کردم این بود که منبع عفونت رو کمپلت در آوردم و پرت دادم داخل سطل آشغالی که کنارم بود.

و بعد از اون زیپ اون جیب رو تا الآن تماما بسته نگه داشتم.

هر روز صبح که نیاز دارم به کلید، اول یه دور جیب مذکور رو باز می کنم، بعد به خودم می گم آخخخخ عجب حواس پرتی ام من، این جیبه سُس هاست و درشو می بندم!

در مخیله م هم نمی گنجه چه واکنشی اون تو در حال رخ دادنه الآن، به هر حال هر چی هست من اصلا توش دخالت نمی کنم و می ذارم کائنات تو مسیر خودش جلو بره.

فرض کن یه سری کارت و پول و خرده بیسکوئیت و لام آزمایشگاه و کاغذ و قرص و تریدنت و دستمال کاغذی با سس سالاد فرانسوی داره هم می خوره اون تو هر بار! چه شود. سالاد امروز ظهرتون رو مهمون ما باشید. این جیب داره به عنوان جیب سُس ها اعلام استقلال می کنه کم کم... سفییید شده، می فهمی؟ سفییییید!


پ.ن. سوالم اینه که چرا خششششک نمی شههههه؟ هر بار لزج تر از روز اول! مگه سس بعد یه مدت نباید خشک بشه. ای آقا جان...!

نظرات 12 + ارسال نظر
شن های ساحل سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 09:35

نه خشک نمیشه روغن هم داره و اینکه بعد از یه مدت بوی گندیدگی شدید میگر چون تخم مرغ داره که ممکن بوش توی کوله ات بمون.چرا نمیشوریش.یه تشت اب ولرم و یک در محلول مشکین تاژ که رنگ کوله ات عوض نشه نیم ساعت خیس می خوره یکم میسابیش پاک میشه!

آقا چرا خشک نمی شههههه؟
و اینکه پرسیدی چرا نمی شورم؟ بدیهیه چون کار خیلی خیلی سختیه، البته نه تا اون حد سخت که کارم به تشت بکشه. خب تو ماشین می ندازیم ش دیگه، به خالی شدن منابع آب تحت اثر این عملیات هم توجهی نمی کنیم چون به هر حال داره تموم می شه و همین جوریش شنیدم مردم دارن می رن شمال خونه می خرن از ترس بی آبی! راست یا دروغش پای شبکه های مجازی.
مشکل اینه که کی می خواد این کیف رو خالی کنه؟ چون اون یه نفر من نیستم. یه خروار کاغذه حوصله ی دیدن ریخت هیچ کدومشونو ندارم هی انداختم تو کیف! تلمباااار شده. کی می آد خالیش کنه، بعد که شستیم تمیز شد، دوباره پرش کنههههه؟ داوطلب نبود؟ یه مرد قدر می خوام.

شایان سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 10:40 http://Www.florentino.blogsky.com

بعد یه مدت میتونی یه محیط کشت کپک تو کوله ت داشته باشی..خیلب هم عالیه

بح چه ایده ای! ببین فقط تو خلاقی بین این همه آدم! دمت گرم. بیا بغلم.
می فروشم به تحصیلات تکمیلی ها و بر و بچز های آز میکروب. تازه اینقده دوست دارن!

مثلا یه محیط کشت هست اسمش بلاد آگاره که یعنی توش خون داره برای رشد باکتری.
یه محیط دیگه هست اسمش چاکلت آگاره که یعنی توش شکلات داره.
یه محیط دیگه که طی ده روز آینده به جهانیان معرفی می شه و صنعتی سازی خواهد شد، سُس آگاره که مخترعش داره الآن جواب کامنتتو می ده.
تو کنفرانس خبری م می گم که ایده ی تو بود ولی. خیالت راحت.

شهرزاد سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 22:06

اهههه بشورش کیلگ! بو مگه نمیده؟؟

نمی دونم نگاش نکردم خب. درک فاجعه برام یکم سخت بود، اسکیپش کردم تا الآن.
ولی فعلنیاش که بویی نمی آد.

آیدا سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 22:12

فااااااک!!!!!
جدی چند روزه داری از این کیف کثیف استفاده میکنی؟؟؟؟؟؟
کاش میشد این پست رو بدم بابام بخونه تا ب من نگه نامنظم:-///

واو، به من می گی در این کامنت شاهد واژه های فرا اخلاقی از خانم آیدا هستیم کیلگ؟ عجب. جالب شد. ببین کار دنیا رو.

این نامنظمی نیست،
یک عدد سُس سالاد فرانسوی دلش خواسته تو کیف بترکه! این کجاش نا منظمیه؟ من چه نقشی داشتم این وسط؟ این که جهان فی نفسه دوست داره آنتروپی ش رو افزایش بده و از آنتالپی ش کم کنه، به نظم من چه مربوط؟ قانون شیمی-فیزیکه! خب؟ هزار نفرم سرش مقاله دادن.

شایان سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 22:18 http://Www.florentino.blogsky.com

آخی!

چه همه تمیز شدیم تو این پست

طپش آسمان.

پرتقال گندیده سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 22:28

اوووووه کیلگ بذار یچیزی بهت بگم شاید به خودت یه تکونی بدی و کوله ت رو بشوری
دفه اخری که از شیکرم استفاده کردم باهاش پروتئین خوردم بعد همونجور درشو بستم انداختمش تو کمدم گفتم خب قراره چه اتفاقی بیفته یذره ابه خشک میشه دیگه.
سه هفته بعد داشتم کمدمو مرتب میکردم گفتم تنبلی کافیست ببرم شیکرمو بشورم درشو که باز کردم بدترین بوی گند دنیا پیچید توی اتاق انقدر بوش بد بود که دقیقا تا سه چهار ساعت اتاق بو گندیدگی میداد
بعدش رفتم با مایع ظرفشویی به جونش افتادم چهار بار سابیدمش ولی هنوز بو میده و احتمالا باید قیدشو برای همیشه بزنم:(((
پند بگیر فرزند!

کامنتت به کنار من تمام زمانم صرف این شد که بفهمم شیکر چیه که باهاش پروتئین می خورن،
و به این فکر می کردم که شیکر ساکارزه پس کربوهیدراته پس چه ربطی به پروتئین داشت!
ولی حالا هم که فهمیدم shaker رو می گی، باز باش مشکل دارم! چیه این؟ من فکر می کردم شیک کردن رو در حد مثلا درست کردن شیر کاکائو یا همچین چیزایی انجام می ده، ولی گویا قضیه عمیق تر از این حرف هاست. صرفا جهت کنجکاوی، خواستی جواب نده. پودر پروتئینی می ریزی تو آب، با اون دم و دستگاه همش می زنی؟ چیه قضیه آقا.

پرتقال گندیده چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت 00:57

باباجانِ من قرار بود جنبه اموزشی کامنت رو ببینی پند بگیری از گیس سپیدم و پاشی بری کوله رو بشوری
اره دقیقا. پودر رو با یک سوم اب میذاری توش و شپ شپ یا میکس( نمیدونم به زبون فارسی چی میشه) میکنی. استفادش همینه

وای ببخشید بابت این مسخره بازی که دارم در می آرم ولی الآن سوال کردنم گرفته!
چرا با قاشق تو لیوان همش نمی زنید خب؟
من تا حالا شیکر رو از نزدیک تو دستام نگرفتم و احتمالا این سوالاتم ناشی از همین باشه.

و اینکه اتفاقا چرا از همه ی کامنتاتون درس گرفتم. تا جمعه یه کاریش می کنم چون کامنتا حاکی از اینه که بچه ها سالادی که گفتم رو اصلااا نمی پسندن هیچ کدوم! گویا فاوریتشون نیس. :)))
حالا باید برید رستوران همچین سالادی رو شصت تومن پول بدید بخورید! دیدم که میگما. :))) اینجا که می آیید هی می گید پیف پیف بو می ده.
می ندازمش تو ماشین.

پرتقال گندیده چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت 14:36

بابا راحت باش خودمم اوایل نمیدونستم چجور استفاده میکنن
با قاشق نمیشه؛ گوله گوله میشه. وقتی پودر رو میریزی توی شیکر باید انقدر تند تند شپ شپش کنی که دیگه گوله گوله نباشه و یکدست بشه درست مثل شیر خشک درست کردن.ابش هم باید ولرم باشه من با اب سرد درست کردم گوله شد.
سس سفید نمیخورم اگه قرمز بود شاید امتحانش میکردم
تعداد دفعاتی هم که رستوران رفتم به تعداد انگشتای یکدست هم نمیرسه پس شما نگران جیب ما نباش داداچ

حالا این بماند که پودر پروتئین رو هم نفهمیدم چیه و لازمه ی وجودش چیه اصلا ولی سعی کردم صداشو در نیارم و به صورت درونی خودم درکش کنم.
شیر خشکو می گن بچه که بودم خیلی می خوردم، ولی اصلا نمی دونم چه جور درست می شه. اینو یادمه ایزوفاگوس بچه بود دوست نداشت، من پودرشو می ریختم کف دستم خشکاخشک می خوردم. به همون روشی که الآن پودر نسکافه می خورم و نمی فهمم برای چی باید بریزمش تو آب! خلاصه آره دم تولدش سه چهار قوطی خریدن براش که همه ش به من رسید و همه رو به این روش بلعیدم.

یه چیزی راستی!
عاشق این اصطلاح شَپ شَپ ت شدم. می شهههه بدزدمش؟ خیلی خوراک کارمه. وای.

مبهم چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت 14:48 http://manmobham2.blog.ir

بو نمیگیره کیفتون؟

دیدی که، دوستان می گن بو می گیره کیفمون!
من به شخصه خبر ندارم ولی فعلا.

پرتقال گندیده چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت 22:39

یعنی چی که لازمه وجودش چیه؟ من خودم نخریدم. باشگاه که میرفتم بدنم ضعیف بود و ضعف و سرگیجه میگرفتم سه دوست لطف کرد برام پروتئین فرستاد و وقتی میخوردم خیلی پر انرژی بودم و سوخت و ساز بدنمم بیشتر میشد. و نمیدونم مواد سازندش دقیقا چیاس
الان یمقداریشو دارم خواستی بگو با شیکر واست میفرستم تست کنی ولی بعد شیکر بوگندومو پس بفرست لازمش دارم:)
افتخار اشنایی با ایزوفاگوس رو نداشتم تا کنون.
من شکر رو اینشکلی میخوردم و آی کیف میکردم^_^ بعن‌ان عصرونه یه مشت شکر میذاشتم تو دستم و میخوردم چقدم احساس قوی بودن میکردم
شیرخشک امتحان نکردم. چند ماه دیگه فندق دار میشیم اگه براش شیرخشک گرفتن امتحان میکنم. میگن شیر خشک ادمو چاق میکنه و چی بهتر از این
شِپ شِپ درسته کیلگ
اگه هنوز اون پنجاه تومنه رو داری اصطلاحمو بهت میفروشم

اووف نزن منو،
می آم می گم دیدگاهم چی بود. سو خشن!

نارنجی پنج‌شنبه 17 آبان 1397 ساعت 16:57

عح عح عح
یه چیزی این ترم تو کیف نسبت نو ام ریخت ولش کردم خشک شد خودش
ولی الان یادش افتادم هرچی فکر میکنم یادم نمیاد چی بود
اعصابم خرد شد عح
امکان نداشت همچین چیزایی یادم بره ها
تف به این زندگی پیرم کرده

نارنجی پنج‌شنبه 17 آبان 1397 ساعت 17:37

آها کیلگ
اینو یادم رفت بگم
همه ش از همون اوایل ترم میخواستم بیام بگم یادم رفت
عاقا ما این ترم فهمیدیم ایزوفاگوس یعنی مری
حالا احتمالا منظور تو از این نام گذاری این نبوده
ولی خب دستت درد نکنه
همون سر کلاس اولین کسی که یادش گرفت فک کنم خودم بودم :)
حالا هرچند که امتحانش رو ریدم ولی خیلی خوشحال شدم که یه لغت از اون لغات مسخره که باید حفظ کنم کم کردی

عه نمی دونستی؟ :)))
نگفته بودم؟
فکر کنم تو پست های خیلی خیلی اول وبلاگ نوشته بودم ولی اون زمان هنوز نبودی اینورا.
فرض کن همه اکثرا ترم دو تو تنه یاد می گیرن، ولی من به شخصه از یه بچه پنج ساله یاد گرفتم ایزوفاگوسو.
پنج شیش سالش بود، طرف عین آدم بلد نبود فارسی حرف بزنه حتی، بعد چپ و راست از جلو من رد می شد عشوه خرکی می ریخت می گفت ایزوفاگوس! همه کلاس زبان می رن، این بنده خدا هم کلاس زبان می رفت. :دی
خلاصه اینکه چاکرم، کاری نکردیم ما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد