Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

ژن

جامپینگ اسپایدره بود عکسشو گذاشتم واستون،

اومده بودم پای کامپیوتر گفتم بذار عکسای وبلاگ رو هم ریسایز کنم با طعم لیمو شیرین به چش خواننده تلخ نشه.

بعد دوباره قفل کردم رو عکس عنکبوت،  ایزوفاگوس رو صدا زدم گفتم بیا ببین این عنکبوت رو،

آقا اومد دید،

دو ثانیه نگاش کرد،

سومین ثانیه برگشت گفت: "کیلگ من می خوام با این ازدواج کنم."


یعنی می خوام بگم هرچی که هست، احتمالا ژنه و خانوادگی بهمون ارث رسیده.

خوب منم که مات نگاهش نکردم، برگشتم بهش گفتم : "کور خوندی عزیزم، ما یه ماهه عقدیم الآن!"


الآنم که جاتون خالی ساعت دوازده نصفه شبی  نشستیم داریم در وصف یک عنکبوت صدای فلپ جک وار از خودمون تولید می کنیم. ( ازون صدا ها که وقتی فلپ جک به جزیره ی آبنباتی فکر می کرد از خودش در می آورد...)


ای خدااااا چه قدررررر این عنکبووووت چشم نوازه. چه طور ممکنه آخه.

دوست دارم بشینم تا آخر دنیا فقط نگاهش کنم.

نظرات 6 + ارسال نظر
لوییزا شنبه 7 مهر 1397 ساعت 00:35

شنیدن و خوندن اسمش هم باعث میشه پوست بدنم دون بشه۰_۰

به هر حال سلیقه ها متفاوته. :دی
من هنوزم رو دستم مورچه و عنکبوت و کفش دوزک می ذارم راه برن و احساس خوشحالی می کنم با راه رفتنشون.

یکی در همین حوالی شنبه 7 مهر 1397 ساعت 06:08

زیباترین روز سال از نظر جناب کلیگ:
٧.٧.٩٧ ^___^

. شنبه 7 مهر 1397 ساعت 06:39

97.7.7

Elsa شنبه 7 مهر 1397 ساعت 07:07

خب خوب میشه که بعد از مدت ها کامنتی بذارم که خوشحالت کنه. :)
ولی یه ضدحال بزرگی هست اونم اینه که الان اونجا هفت هفت نودوهفت ساعت هفت و هفت دقیقه است.
اینجا بیست‌و‌نه نه دوهزاروهیجده است و ساعتم پنج‌وسی‌وهفت دقیقه..
بدون هیچگونه هماهنگی :/
بعد یه ضد حال دیگه ام هست که مثلا اینجا میبینی ساعت ۰۰:۰۰ بعد کلی ذوق میکنی بعد میگی نههههه قبول نیست ایران الان .۱:۳۰ هست :/
کلا بده دیگه..

شن های ساحل یکشنبه 8 مهر 1397 ساعت 00:33

ژنتیک در مورد من و مادرم اینطور صدق میکن که هرچی یکیمون انتخاب کن اون یکی بدون اینکه بدونه یه چیز متضاد انتخاب میکنه خخخخ

فکر کنم بتونم یک نیمچه توجیهاتی کنم:
تو از مادرت ذهنیت خوب نداری.
منتها ژنشو داری و می تونی پیش بینی کنی به چی علاقه داره.
می ری مستقیم دست می ذاری رو نقطه مقابلش تا حرصش بدی...
و این چرخه می تونه تو ناخودآگاهت هم ثبت شده باشه. اون قدر که حس کنی نا خواسته س و نفهمی چرا هی اینجوری می شه.

شن های ساحل شنبه 14 مهر 1397 ساعت 12:42

البته اینطور نیست با همه تضادها من مادرم دوست دارم و می دونم اونم منو دوست داره.این درسته که در خانواده ای بچه می تون تیپ شخصیتی متضاد با پدر و مادرش داشته باش و کاملا عادیه متفاوت با اونا بودن به معنی رد کردنشون یا داشتن ذهینیت بد نیست.
خیلی خوبه که کتاب های روانشناسی می خونی بیشتر بخون و اینکه اولین علامت رد پدرو مادر یا انکار اونا ایجاد تضاد در بچه نیست اولین و اساسی ترین علامت در بچه نفی خودشه اون وجود خودش رد میکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد