Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

ای کسی که می خوای وبلاگمو بخری

مورد نخست. حاجی کرک و پرم!

مورد دوم. فقط یه سوال دارم،

چه قدر ؟؟؟


به ولله من اگه می دونستم همچین آینده ی درخشانی انتظارمو می کشه،،،

شعت! می خوان وبلاگو ازم بخرن.

چند بفروشم بچه ها؟

به دلار بگیرم یا به تومن؟

پنج میلیون خوبه یا کمه؟


دیگه کم کم دل بکنید. پائیز جدایی ساز که داره می آد و منم که پول ندارم... همین امروز فردا با نرگس جان می شینیم پای قرارداد.

نظرات 8 + ارسال نظر
آیدا جمعه 23 شهریور 1397 ساعت 01:58

به حق چیزای ندیده و نشنیده!
چقدر پیشنهاد کرد بهت حالا؟!!)emoji کوبیدن دست رو دماغ)
و جدی فقط مونده تو بری!
.
.
اممم در راستای دو پست قبل که داشتی ازم تقدیر و تشکر میکردی نمیشه یه درصدی از پول فروش اینجا رو ب منم بدی؟(ترجیحا پوند یا دلار)

دیگه مسائل اقتصادی وبلاگ در پرونده ی محرمانه ای نگه داری می شه آیدا جان، نمی شه به همین راحتی فاش کرد که. محفوظه! کد امنیتی و اسکن عنبیه لطفا.

اگه خوب بخره چرا که نه،
می فروشم می زنم به زخمام بعد یه وبلاگ دوم می سازم جمعتون می کنم اونجا بازدید بخوره، دوباره که بازدید بخوره می فروشم می زنم به زخمام! :))) حداقلش اینه که خانواده می فهمند پای کامپیوتر نشستن هم درآمد داره و فکشون می افته. :)))

و راستی فکر نمی کردم این قدر مادی گرا باشی ها!
معنوی باش آیدا. معنوی.
ارزش اون چیزایی که من از عمق ترابکول های قلبم واست نوشتم، بیشتر از دوزار پوله.

آیدا جمعه 23 شهریور 1397 ساعت 02:38

نه بابا مادی گرا نیستم من؛)صرفا می خواستم با پولش یه چیزی بخرم که با دیدنش منو یاد تو و اینجا بندازه،همین؛-)

و علاوه بر اون، سیاست مدارانه هم شطرنج بازی می کنی. :-"

شایان جمعه 23 شهریور 1397 ساعت 03:25 http://Www.florentino.blogsky.com

عمو وبلاگ خر من یه دونه دارم با ۱۷۰ هزارتا بازدید کل
با روزی ۱۰۰ نفر و هزار بازدید تحویل میدم بهت.

قیمت هم نصف مبلغی که این بهت میده. تازه این خیلی هف خطه
ببین پروفایلشو...دزد دریاییه اصن

اول. کدوم وبلاگ رو می فرمایید؟ به جا نمی آرم.

دوم. خاله ( و نه عمو) وبلاگ خر! طرف چرت می گه،
هفتاد هزارتاشو خودم واسش ریفرش زدم بازدیدش کشیده رو صد و هفتاد هزار،، ولی نامرد نیومد مال منو رفرش بزنه عددش زیاد شه.

خلاصه که به جای زنجیر این، زنجیر منو ببر پشت کوه بنداز!


دقیقا مقایسه ی بین جنس چینی و جنس ایرانیه. :دی
واسه من بشور بپوشه، می مونه واسش.
واسه تو از همین الآن باس ببره بده رفوگری. دو روز ننویسی ریزش خواننده داری. من یک سالم ننویسم اینقدر هش تگ زدم که روزی صد نفر خود به خود ریفر بشن این تو. اینه فرقش که اومده به من پیشنهاد داده.

من پایین تر نمی فروشم ضمنا، چوون که جنس خوب می دم دست مشتری. شما وبلاگ با این بازدید و این قیمت دیدی، بیار بده من خودم دو برابر می خرم. شاید گرون تر هم بشه تازه. بجنبید خریدندگان.

تازه حتی یه فحش ندادم من رو این دامنه. یک ذره رکاکت به کار نبردم. اندکی عصبانیت واردش نکردم. صفر صفره وبلاگ ازین نظرا. شهرتش هم سفید سفیده. عین کف دست.

تازه اینا رو ولش، این هممممممه علائم نگارشی، املائی و تشدید گذاری و پاراگراف بندی رعایت کردم. شهر هرت که نیست. بله بله.

سارا جمعه 23 شهریور 1397 ساعت 19:05 http://commaa.blogsky.com

پیش پیش دویست تومن دستی داری قرض بدی کیلگ؟

آیدا جمعه 23 شهریور 1397 ساعت 19:43

:-" چه حالتی رو نشون میده؟

شایان جمعه 23 شهریور 1397 ساعت 21:31

خاله این خودش داره میگه با تگ زنده ستاااااا
شما وبلاگ واسه خودتون مبخواین. این تگاش حذف شه بازدیدش در حد وبلاگ دو روز احداث شده میشه..
این رکاکت و اینا که میگه همش رباته...چاخان میکنه‌..تازه اگه باشه شما که همه رو حذف میکنی..مهم نیست برات.
این وبلاگشم انقدر بازدید نداشت تا پارسالااااا
اومد یه عدد بازی در آورد هفت هشت نفری بس که رفرش زدیم اینجوری اومد بالا :)
حالا اینا رو بیخیال.. من تنوع جنس دارم. وبلاگ بالا تو هر سیستمی؛ بیان بلاگفا..اسکای..پرشین..هر چی دلت بخواد.
خلاصه گول حرف این نخور. این فرحزاد زیاد رفت و آمد داره بازاری شده. من بچه کوه و دشت های دیار لرستانم که اصن سادگی تو خونشونه...بیا از خودم بخر..سعی میکنم گول هم بخورم :(
.
.
وبلاگمم برگردوندم..خودت برو نظاره کن چه هلوییه

Bluish سه‌شنبه 27 شهریور 1397 ساعت 13:54 http://bluish.blogsky.com

http://nebula.blog.ir/post/1213/1213-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%AF%D9%87-2

آره بابا خود ناکسش بود به من پیشنهاد بی شرمانه داد.
برو بزنش بابایی.

Bluish چهارشنبه 28 شهریور 1397 ساعت 19:29

:))

جدا ولی نفهمیدم هدف چی بود؟
ممبر تلگرام می خواستن بگیرن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد