Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

به من بگو ببینم

نیمای خندوانه کجاست؟

این بشر کجاست؟

نظرات 12 + ارسال نظر
شایان پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 00:41 http://Www.florentino.blogsky.com

لر ها در چنین مواقعی یه چیز میگن که دوستیم..زشته‌...عیبه..نمیشه بگم بهت!

چکارش داری؟

:))))
اکی بابا خودم از خودم هزار تا زبان فارسی بی ادبانه ترشو جنریت می کنم. ولی بعدا که برگشتن گفتن این اژدها با شخصیته کو، برگرد بگو من تحریکش کردم ماشه ی ادب ش رو کشیدم.

چ م دانم. نبودنش تو فصل جدید آزار دهنده س واسم. یه بار واسه ش دست تکون دادیم با ایزوفاگوس‌. آدم باحالی بود، بک داد. حس می کنم با رامبد دعواش شده، واسه همین حس خوبی ندارم جاش خالیه. نکنه مُرده اصلا. واییی. نه نمرده فک نکنم. اگه مرده بود که یه خبر می دادن.

شایان پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 01:14

اینستاگرامش هست...برو پیج رامبد یا جناب خان تو فالویینگاشون پیداش میکنی و یحتمل از زنده بودنش اطمینان حاصل می نمایی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 11:17

داره تو سریال ممنوعه بازی میکنه، از این سریال اینترنتیا ک هر هفته یه قسمتش میاد

نارنجی پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 12:41

فک کنم نمی رسه بیاد و سر یه کار دیگه س
ولی احتمال اینکه با رامبد میونه ش شکرآب شده باشه هست
هر چند که اگه اشتباه نکنم تو این فصل یه قسمت اومد یه دونه از اون نقش هاش رو بازی کرد
خلاصه که نگران نباش حالش خوبه
فقط کارش گرفته سرش شلوغ شده جدیدا کارای زیادی بازی میکنه

نارنجی پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 21:29

کیلگ این انتخاب واحد ما فقط واحد های دانشکده خودمونو داره
گفتی میشه از دانشکده های دیگه م واحد برداشت چجوریاس؟
تو حذف و اضافه باید برم؟
یه چندتا از ساعت های کلاس های عمومی مون خوب نیست گفتم از دانشکده های دیگه وردارم یا شایدم واحد اضافه برداشتم

سلام،
باید بری از آموزش دانشکده تون برگه ی مهمانی واسه دانشکده ی دیگه بگیری. (مثلا دانشکده بهداشت)
بعد می بری می دی آموزش اون دانشکده، واست اکی می کنن و میشه گفت انتخاب واحدش دستیه. یعنی خودت از قبل جدول ها رو چک می کنی و کلاسیو که می خوای شماره درس و شماره گروهشو برداشتی از قبل و می بری می دی آموزش اون دانشکده. حواست هم باشه فکر کنم زود پر می شه و دنگ و فنگ داره یکم.
تهش هم نمره ت رو نامه می زنن و وارد کارنامه ت می شه.

آیدا پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 23:36

نیما کدومه؟!همونی که خیلی لاغر بود؟

اینقدر بدم میاد بدون اسم کامنت میذارن:-/بابا این یکی از (!)هندلای منه!

لاغر بود؟ نمی دونم. من الآن دارم فکر می کنم هیچ شخصیت خیلی لاغری به ذهنم نمی آد راستش.

بخوام آدرس بدم... بایرامه. همون بشری که با رامبد جوان تو پانتومیم ها، تیم بود.

و اینکه راستش تقصیر خودته. چون این حرکت که مردم وقتی نمی خوان شناسایی بشن خالی می ذارن اون بالا رو، خیلی قبل تر از اینکه بخوای این هندل رو سند بزنی به اسم خودت، به وجود اومده.

نارنجی جمعه 16 شهریور 1397 ساعت 01:03

آها باشه ممنون

فقط یه سوال دیگه
یکی از استادای عمومی ما هست مثلا به ماها سخت میگیره و جزوه و کتاب و... آخرشم خیلی بد نمره داد
بعد شنیدیم مثلا به گفتاردرمانیا ورداشته چند صفحه سوال داده گفته سوالاتونو از بین اینا میارم آخرم خوب بهشون نمره داده
یا مثلا تربیت بدنی مون تایمش خوب نیست گفتم برم از دانشکده های دیگه یه تایمی رو بردارم که روزم تلف نشه
حالا اینجوری که مشکلی پیش نمیاد؟
از این بابت که مثلا بگن این واحدا که تو دانشکده خودتون ارائه میشه چرا میخوای دانشکده دیگه برشون داری
کلا دردسر ساز که نمیشه یه وقت؟

ببین در جریانی که اینا در حد حرفه دیگه؟ یهو دیدی ترم جدید حسش عوض شد به بچه هاتون بیست مفتی داد پدر پیراپزشکی ها رو در آورد ها. بعد اون موقع پشیمانی حاصلی ندارد هی دوستاتو می بینی اعصابت له می شه مثن.

و اینکه ببین بستگی به آموزش داره. من با توجه به چیزی که نوشتی حس می کنم گیر می دن بهت. چون کلا سخته واسشون و خسته اند. کار می بره و تا حد امکان مخالفت می کنن. کامپیوتر بازی داره، واسه خودشون مسئولیته و ازین داستانا. ولی بازم ترای بکن ببین چی می گن بهت.
ما معمولا بهانه ای که می آوردیم و جواب می داد، می گفتیم مشکل زمانی داریم.
ولی اینکه می گی واسه ورودی خودتونم ارائه می شه و فلان، یکم بیخ داره.
مثال بزنم یه درس چرتی بود ترم دو واسه ما ارائه شد، بعد زمانش بد بود. فقط همین یه درس چهارشنبه مون رو گرفته بود. ما هم قرار شد بر نداریمش کلا و ترم بعد با پیراها برداریم.
ولی تهش آموزش به زور خودش واسه همه برداشت. یعنی آکادمیکش اینه که دخالت نکنن و دانشجو آزاد باشه، ولی گاهی نیست دیگه.

شن های ساحل جمعه 16 شهریور 1397 ساعت 01:04

کیلگ شماره 17 دیدی؟

وبلاگ شایان؟
سه ساعت پیش دیدم. الآنم می رم یه دور دیگه می بینم.
یا نکنه فیلمه اینی که گفتی؟

نارنجی جمعه 16 شهریور 1397 ساعت 02:23

اوکی باشه
آموزشمون که کلا خیلی بی اعصاب و وحشیه ولی برم تلاشمو بکنم ببینم چی میشه

بازم ممنون :)

شن های ساحل جمعه 16 شهریور 1397 ساعت 03:37

نه منظورم همون وبلاگ شایان بود

سارا جمعه 16 شهریور 1397 ساعت 12:37 http://commaa.blogsky.com

از خودش خبر ندارم ولی اگه خواستی استیکرشو دارم برات میفرستم:)
من قبلنا بی دلیل ازش بدم میومد ولی یبار دوستم گفت اصلا توی برنامه ببینش بعد تصمیم بگیر که میخوای ازش بدت بیاد یانه. الان خیلی دوسش دارم:)
#دختری_که_زود_قضاوت_میکند

آیدا جمعه 16 شهریور 1397 ساعت 15:37

اکی پس دیگه این رو از لیست هندلام خط میزنم...دیگه بی ناما من نیستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد