Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

گرخایش

خب، تولد که نیست،

زنده ام هستم و هنوز نمردم که اگهی بخوره،

پس بذارید من فعلا این حجم گرخایشی رو که طی دیدن ورودی های وبلاگم و سپس هدایت  تو وبلاگاتون و مشاهده ی هندلم تو پست ها گریبانم رو گرفت، جمع کنم تا ببینم بعدش چی می کنیم و چیه اصلا قضیه.

نمی فهمم. چه پیچیده س.

ها حسن؟


نظرات 2 + ارسال نظر
Shayan یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 16:21 http://florentino.blogsky.com

نگرخ بابا. بازی وبلاگیه.

برو وبلاگ بلو

بعله،
افتاده الآن.
با تشکر و احترامات مضاعف پساپس از دست اندرکاران.

Bluish یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 16:21 http://bluish.blogsky.com

:))))
از دیشب تا حالا این همه زمان کم بود برا کنار اومدن!؟ د:
بیا بنویس تا امشب

دیشب در جریان دعوت نامه ی هاگوارتز نبودم از بس که خسته بودم فقط یکی از پستات رو دیدم،
پست شایانم که ندیدم اصلا و در خواب ناز بودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد