Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

سلامت

قدر سلامتی این تن لعنتی تون رو بدونید دیگه، اه.

آخه نیاز به گفتن نداره واقعا کلیشه س، ولی هی می بینم به طرز خنده داری قدر نمی دونید آدمای عزیز. آخه به گفتن من چیزی عوض می شه؟ نه. اتفاق خاصی می افته؟ نه. اصلا نیازی هست یادآوری کنم؟ واقعا نباید باشه.

یعنی یه طوری قدر این نفس زدن هاتون رو نمی دونید و پرید از انرژی منفی که دلم می خواد درجا جونتون رو بگیرم، بکنم تو شیشه، ببرم بدم دست اونی که حقشه. آره دقیقا منظورم همین بود، خیلی هاتون با این کارایی که می کنید حقتون نیست سلامتی.

خیلی ارزشمنده. هی دارم سعی می کنم یه جور بنویسم کلیشه نشه، نمی تونم. واقعا یه گوهریه که مفت به دستمون اومده ولی عادی شده برامون.

کلا تو ورژن مرگی ت هم که باشی، با فکر کردن به این گزاره که "عوضش تنم سالمه" کلی می شه سرحال اومد.

دیدین یه جمله می گن درباره ش، که "وقتی مریض شدی تازه می فهمی چه گوهر با ارزشی  رو از دست دادی." من سعی می کنم تو دوران سالم بودنم هم مدام ذهنم رو درگیر این جمله کنم که بعدا مصداق این جمله نشم.


پ.ن. البتّه یه مقوله ای هم هست به نام "سلامت روانی"،

که اونو تو ایران هیشکی نداره، خیالتون راحت، هول نکنید. همون سلامت تن رو بچسبیم فعلا.


تکلیف: هزار بار پیشانی به خاک مالیدن، به خاطر این که بدنمون قراضه نیست.


نظرات 6 + ارسال نظر
آیدا شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 21:07

به جای پست ثابتت این رو بذار.ارزش این رو داره که چند بار خونده سه.
و جای بسی امیدواری داره که اینجوری فکر میکنی(تازه اونم نزدیک شیش صبح)

شن های ساحل شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 22:28

خب قدر سلامتی بدونین یعنی چی؟یعنی اینکه ورزش کنین درست غذا بخورین.نمیشه که قدرشو بدونیم ولی هیچکار عملی بخاطرش انجام ندیم میشه حرف بی عمل...

اونا که بعله و همیشه،
ولی من منظورم چیز دیگریست.

ببین مردم عادت کردن به نق زدن، بمب انرژی منفی هوا کردن، افسرده بودن. جار زدن اینکه وای من چقدر بدبختم. وای کاش من بمیرم.
آرزوی مرگ می کنند خیلی ساده. در صورتی که همون مرگ رو بهشون بدی ازش فرار می کنند،
من می خوام بهشون بگم، بدبختی وقتیه که سلامتی خودت یا عزیزانت از دست بره و درگیر شی. طوری درگیر می شی که تمام مشکلات قبل اون دورانت از بین می ره به سادگی!
تا می آییم یه چار تا وبلاگ بخونیم تمام انرژی مون دود می شه می ره هوا اینقدر که آرزوی مرگ می کنند توش.

شن های ساحل یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 01:41

قبول دارم حرفت درست میگی.
البته من فقط توی وبلاگم انقدر غر میزنم توی دنیای واقعی اینطوری نیستم.قبول دارم غر زدن تاثیر مخربش زیاده

beny20 یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 14:59 http://beny20.blogsky.com

کیلگ خیلی خوب گفتی √

من مثلا تا حتی یه سر درد ساده می گیرم ،
میگم خدایا توبه ، یا امام رضا ، یا امام حسین ، یا خدا ،
هی دعا می کنم هی دعا و هی دعا ،
یه وقتاییم البته فحش میدم به خودم و این زندگی !
همچی بخاطر یه سر درد ساده ! خب آره واقعا سلامتی مهم هاا ..

میم ساده یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 15:02

اقا میشه درخواست کنم یه پست راجع ب دارک وب بزارید

x سه‌شنبه 6 شهریور 1397 ساعت 06:39 http://malakiti.blogfa.com

این پستت رو یا تک تک سلول های بدنم درک کردم
از بس در روز ادم هایی با مشکلات جسمی رایج و غیر رایج می بینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد