Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Skyrim

 و تو یک هفته ی اخیر حس می کنم تمام کائنات دارن هلم می دن که : "برو اسکایریم بازی کن."

می گن ک تا سه نشه بازی نشه،

سه شد... بازی شروع شد.


کاملا برام قابل هضمه اگه امروز ظهر یکی بیاد خونه، تو دستش دی وی دی اسکایریم باشه بگه اینو سی دی فروش سر چهار راه خیلی اصرار کرد، خریدم، بیا ببین چیه. حالا درسته سر چهارراه گیم نمی فروشن و بیشتر مودشون آهنگ اشکین دو صفر نود و هشتیه (که اینم روش تعصب داریم)، ولی از این درجه از هل داده شدگی حرف می زنم.


"کیلگارا! 

اسکای ریم تو را به خود می خواند..."


اسمشم می ذاریم شبیخون تابستانه ی ادونچر گیمر به چادر اکشنی ها. :-"

اینم بگم  از گرافیک واقعا چیزی نمی دونم و اینکه چی میشه که می گن مثلا گرافیک یه چیزی فک افکننده س، 

ولی صحنه هاش تا اینجایی که دیدم بسی چشم نوازه. 

اینم بازخورد مثبت اولیه، که باز بهم نگن تو کلا گارد داری نسبت به گیمای اکشن. گارد رو پرت کردیم دور لختی! بفرما.

 



نظرات 3 + ارسال نظر
شن های ساحل چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت 14:46

داستانش جالب بود رفتم ببینم برای ps4 داره هیچ جا موجود نبود حیف

تو فروشگاها بگردی پیدا می شه فکر نکنم تا این حدم نایاب باشه.
من که دارم می رم دنبالش، می خوای واست بگیرم اگه پی اس فورشو دیدم؟ :-"
خرید اینترنتی کلا دست و پا رو می بنده.

شن های ساحل چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت 17:21

قربون دستت سر راه دوتا بستنی هم بگیر خخخخخ شوخی کردم
ممنون همین که بدونم هست خب دنبالش میگردم

جدی بودم البته اینجانب.
با همه ی جایزه هایی که برام فرستادی در!
بفرستم؟ (اگه پیدا شد.)

شن های ساحل چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت 23:45

هروقت کادو تولد ازم قبول کردی حتما

خیلی وقته که قبول کردم. کادو لزومی نداره فیزیکی باشه. کادو های فیزیکی به گرد پای کادوهای معنوی نمی رسن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد