Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

PB6

 بچه ها،

فرار از زندان شیش بیاد.

امروز عکسی که دومینیک پارسل (بازیگر لینکلن باروز) از صحنه ی فیلم شیر کرده بود رو صفحه اینستاگرامش رو دیدم.

فقط بیاد.

ای کاش مثل میلر و پارسل بودم. تو جریان فیلم کم کم با رفیقام پیر می شدم. تو هر رده ی سنی م یه قسمت  فیلم رو می بردیم جلو. خیلی زندگی هیجان انگیزی می شد. یه زمانی هم دوست داشتم مثل روپرت گرینت باشم دقیقا به همین دلیل مشابه. ماهیت این خواسته م عوض نمی شه.


بیاد فقط سریع تر!

حوصله ی داستان جدید فهمیدن ندارم دیگه. دوست دارم همون داستان های قدیمی رو ادامه بدم. شده کاراکترا بشه دویست و چهل سالشون ولی بازم ادامه داشته باشه.


بیاد دیگه.

نظرات 2 + ارسال نظر
beny20 شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 01:27 http://beny20.blogsky.com


کیلگ دلت می‌خواد بجای هرکی باشی ، جز خودت ؟!

نظر من اینکه فیلم ، خیلی ارزشه بیشتری داره نسبت به سریال ،
یه ماجرایی وقتی خیلی ادامه پیدا می کنه لوس میشه ،
و شاید حس و حال اولیه از بین بره √

و خب باید اینم بگم البته که همیشه هم اینطوری نیس ،
مثلا سریال DEXTER اینو میشه گفت :
که واقعا هزار قسمت بشه خسته ات نمی کنه ،
دیالوگ های فیلم رو که می بینی دیوونه کنندس ..

نه جاشون نباشم،
من دوست دارم جای خودم باشم.
ولی اینم دوست دارم که مثلشون باشم.
مثل کسایی باشم که خوشم می آد از مسیرشون.
بحث شباهت مسیره بیشتر.

در مورد فیلم و سریال هم باهات موافقم. الآن خود همین فرار از زندان پنج با اختلاف به پای چهار نرسید تو ذهن من با وجودی که چقد وقت گذاشتن روش.
دکستر رو هم ندیدم هیچ قسمتی، ولی می گن که ازین تعریفی هاست. خدا نصیبم کنه.

beny20 شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 02:51 http://beny20.blogsky.com

حیف فاصله ات تا ما زیاده
وگرنه همه قسمت هاشو دارم
خودم واست می آوردمش

کیلگ حتما این سریال رو ببین
واقعا ارزشش رو داره ..

آره اتفاقا ساقی فیلم ندارم دور و برم!

حالا وقت شه و اینترنت داغون نباشه، دانلود می کنم در اسرع وقت. مرسی معرفی. فقط با اعتیاد بعدش چه کنم؟ روح زود معتاد شونده ای دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد