Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

و قسم... _ ۱

به تمام زمان هایی که آمدیم مدیای دستگاه را کم و زیاد کنیم، به جایش رینگ تون کم و زیاد شد.

نظرات 12 + ارسال نظر
Shayan چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 01:47 http://florentino.blogsky.com

این تو توییتر بگی فیو استار میشه

آره توئیتریه. اصن چون خودم از حجم این خلاقیتم به وجد اومدم پستش کردم!

برو بگو جا من،
نیستم اونجا،
یعنی هستما ولی از سه سال پیش باز نکردم،
ولی ستاره هاشو پس بیار کنار الماسا و الکسیرام جمع کنم. دو تا ستاره هم انعامت می دم.
یاد اون تاجر خله تو شازده کوچولو افتادم. آخ.

و فکر می کنی الآن دارم چه غلطی می کنم؟ دارم دنبال ایمیل سامسونگ اینا می گردم که اینو بهشون بگم، برای ریلیز بعدی شون اسم منم بیارن مشهور شم.
بچه ها کسی آدرس ایمیل سامسونگ نداره؟ :-"

+ لی کان هی! اسم هیئت مدیره ش اینه. ایمیل نداره این یارو؟

Shayan چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 02:20 http://florentino.blogsky.com

من پنجاه تا فالور دارم که فک کنم همه مرده باشن..هر چی توییت میکنم لایک نمیزنن :/

اممممممم
یکمم خل تشریف داریا..فیلمم زیاد میبینی فک کنم :)
از اون فیلما که طرف یه ایمیل میزنه بعد یه شبه معروف و پولدار و خفن میشه :="

بابا خب پس به چه دردی می خوره،
ببر بده دست یکی ازینایی که می تونن اپیدمی کنن توئیتم رو.
من باید مشهور شم. می فهمی؟

و اینکه راستش خودم اصلا برام عجیب نیست. یعنی یک ذره هم تخیلی بهش نگاه نمی کنم و به نظرم خیلی امکان داره یه شبه مشهور و خفن شم (حالا پولدار رو ولش). والا هنوز منتظرم بیل گیتس ایمیل بزنه بگه بیا کیلگ. به خواننده ها هم ایمیل دادم.به بازیگر ها. کلا ایمیل خیلی خوبه.
بعد می شناسم فرد از نظر خودم خفنی که ایمیل هاشو به چه حساسیتی جواب می ده و یه کامنت از تو اینستاگرام رو نمی خونه. اصلا خیلی شاخ و آکادمیکه این ایمیل لعنتی.

شن های ساحل چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 09:20

شیب بام...

یعنی نگرفتی چی نوشتم؟

آیدا چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 22:13

اصن منظورت رو نگرفتم:/بیا توضیح بده!

این اپلی ها،
این مرفه های بی درد (:دی)،
طبیعیه که نفهمن.

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 23:14

حیف که من با ادبم...
نه واقعا بیا توضیح بده ببینیم منظورت چیه.

آره والا،
چه کاریه اصن؟

پروینم می گه:
خیره سر گر نپذیرفت ادب، بگذار
تا که تادیب کند گردش دورانش

خب،
توضیحات:
ببین ما سامسونگیا،
ما فقیرا،
ما صورت با سیلی سرخ نگه دارنده ها :دی،
وقتی می خواهیم صدای دستگاه رو کم کنیم،
اولین چیزی که با کلید کم و زیاد کردن صدامون بالا پایین می شه صدای رینگ تونه...
در صورتی که اکثرا هدف اینه که صدا رو برای مدیا کم و زیاد می کنن (صدای موسیقی و ویدیو و این ها رو تنظیم کنن)

حل شد؟

آیدا پنج‌شنبه 4 مرداد 1397 ساعت 01:18

اهان...
اما خب من الان هرچی امتحان میکنم اینجوری نمیشه.

با سامسونگ یا با اپل جونتون؟ :دی

نمی دونم شاید تو یه مدل های خاصی این اتفاق می افته واسه یه سری های دیگه پیش فرضش رو مدیا باشه. من الآن پنج شیش مدل مختلف سامسونگ رو امتحان می کنم و همینه که عرض کردم!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 مرداد 1397 ساعت 01:36

با سامسونگ قطعا:-|

اخه یعنی چی مثلا میای صدای موزیک رو کم کنی بعد رینگ تون کم میشه؟!واقعا اینجاست ک باید گفتWTF!!!

خب یه کلیده واسه همه ی انواع صدا هایی که دستگاه از خودش می تونه در بیاره ( رینگ تون، مدیا، نوتیف و صدای سیستم) همین یه دکمه به همه ی صدا ها وصله و اکثرا قیمه ماستی می کنه.
کامپیوتر چه شکلیه نحوه ی بالا پایین شدن صداش از پایین دسکتاپ. اینم مثل همون.
وایسا فردا واست عکسشو می دم قشنگ درک می کنی.

بفرما شفافیت بیشتر:
http://s9.picofile.com/file/8332842042/20180726_203842.png
همون طور که مشاهده می کنید اینا همه به یه کلید وصلن ولی اولین کسی که با فشردن کلید تغییر حالت می ده رینگ تونه و دهانمون صاف نمودند.

شهرزاد پنج‌شنبه 4 مرداد 1397 ساعت 21:39

وااای به عجب چیز خوبی اشاره کردی!

هوراااا من خیلی باهوشم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 مرداد 1397 ساعت 22:05

مرسی حضرت شفافیت...الان کاملا درک کردم این پست رو
حالا سوالی که پیش میاد اینه که این رو مشکل نمی دونن که برطرفش نمی کنن؟!:-|

خیلی خیلی قدیم ها،
پنج سال پیش،
یکی دیگه هم به من گفت حضرت شفاف. :))) البته اوشونو کنفش کرده بودم چیز دیگه ای نمی تونست بگه. پستش رو این جا هم گذاشتم حتّی. :))) یادته یا اتفاقی بود؟ فکر کنم اون موقعا نبودی هنوز اینجا.

این از نظر سازنده ها احتمالا مشکل نیست، ما نرمال رفتار نمی کنیم. :دی
یعنی الآن اگه ویدیو در حال پخش باشه خودش می فهمه تو می خوای صدای ویدیو رو کم و زیاد کنی و این قدر ها هم خنگ نیست که سر ویدیو یا آهنگ، پاشه بره رینگ تون کم و زیاد کنه... می فهمه.
ولی مشکل مائیم که وقتی ویدیو یا آهنگ در حال پخش نیست، می خوایم صداشو پیش پیش کم و زیاد کنیم. ما مریضیم در واقع.

[ بدون نام ] جمعه 5 مرداد 1397 ساعت 01:23

وبت پنج سالش نشده هنوز که:|
و اره اون پستت رو خوندم!یه عادتی که من دارم اینه که وقتی یه بلاگی رو دنبال میکنم حتما حتما ارشیوش رو کامل می خونم:-)
ارشیو اینجا رو هم همون نود و چار ک اینجا رو پیدا کردم خوندم!!
راستی از اول اددست این نبود،نه؟!

می دونی سوم دبیرستان بودم آخه،
از سوم دبیرستان پنج سال گذشته. ولی از ایجاد وبلاگ پنج سال نگذشته. همینه که محاسباتم رو دچار خطا می کنه. :)))

و چه عادت خوب ( از نظر نویسنده ها) و سخت (از نظر خواننده ها) ی داری. :)))

اددست هم که منظور آدرسه احتمالا و باید عرض کنم این بار رو اشتباه کردید خواننده ی هم چنان درگیر با هندل.

من از اوّل همین بود آدرسم،
و خار هامو ببین:
خیلی ها رو زخمی می کنم اگه یه روز مجبورم کنن آدرس عوض کنم.

[ بدون نام ] جمعه 5 مرداد 1397 ساعت 02:18

اقا خب دیگه نمی خوام اسم خودم رو بنویسم و هنوز درگیر پروسه ی طاقت فرسای اسمم(البته یکی انتخاب کردم ولی خب شک دارم ک مناسب هست یا نه)
بعدم چند بار بگم هندل من بی هندلیست!؟!

جالب شد پس،اخه یادمه اون موقع ک ارشیوت رو می خوندم از یه جایی به بعد تو اینوریدر پستات نبود حدس زده بودم که شاید قبلا ادرست چیز دیگه ای بوده!که خب میگی اشتباه کردم.

خداوندگار مصائب پروسه ی انتخاب نام را بر شما گلستان کناد به حق پنج تن!

منم چند بار بگم خوشم می آد به بی اسما گیر بدم؟

این فید ریدر ها به نظرم همه شون همین طور اند، تا یه حدی از پست ها رو لود می کنن و به پست اول وبلاگ نمی رسه.

[ بدون نام ] یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 00:27

آره بنظرم خودمم چندان جالب نیست این کارم.و اصلا دیدی یکی اومد فحشت داد تو فک کردی منم!
بنابراین تا تایمی که یه اسم برای خودم انتخاب کنم دیگه کاممت نمی زارم.برو شاد باش ک کامنتای کمتری رو ج باید بدی:-)

نه حالا قهر نکن،
شاید تا یک سال نتونی اسم انتخاب کنی!!!
بی هندلی ت هم خریدار داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد