Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

پودر ذغال

یادتونه یه بار تو این وبلاگ و کامنتاش درباره پودر ذغال و قرص ذغال و خمیر دندون ذغال و این ها به تبادل ایده پرداختیم؟


امشب برای اولین بار روی دندونام پودر ذغال مالیدم،

بعد فواید و ایناش رو بی خیال، باید بگذره تا فیدبک بدم،

ولی چقد باحال بود؛ وقتی تُفش می کردی!

حس می کردم دارم قیر بالا می آرم.

تف کردن سیاهی ها. وووووو فاز داد.


یا حتّی حس می کردم یه چاه گرفته ی آشپزخونه ام،

آوردن تلمبه زدن،

لجن سیاه داره از دهنم می آد بیرون.

واقعا هیجان زده م کرد.


حتی حس هالک بودن هم به آدم دست می داد.

یا اینکه ظرف آبرنگ های مهدکودک باشی که قراره تو سینک ظرفشویی خالی شه. اون لحظه ی خالی کردن ظرف آبرنگ که همه ی رنگا توش با هم قاطی شدن و سیاهه همیشه. 


و کلا یه ایده ای که زد به سرم،

داشتم فکر می کردم مردم احتمالا خوششون بیاد که آب رنگی تف کنن. محض فان!

چون من که خودم خیلی خوشم اومد از تف کردن مایع سیاه.

یعنی شما خیلی از اختراعات همه گیر الآن رو که ببینید، هیچ اساسی نداشته و لزومی واسه وجودش نبوده ولی مردم خوششون اومده و همه گیر شده. مثلا همین آدامس، خب نفر اولی که ایجادش کرده، هیچ منطقی نداشته پشتش. که مثلا با خودش بگه: "اخ جان یه چیزی پیدا کردم که تا ابد الدهر بجوی ش ولی تموم نشه!" ولی الآن بعد اختراعش، یکی مثل من وجود داره که بدون آدامس نمی تونه زنده بمونه.

اینم مشابه همونه.


آب رنگی اختراع کنم، تف کردن بلدید؟

نظرات 2 + ارسال نظر
Shayan جمعه 29 تیر 1397 ساعت 01:15 http://florentino.blogsky.com

من آب رنگی تف کنم سکته ناقص میزنم حس میکنم سرطانی چیزی گرفتم یا به قول خودت هالک شدم :||

بابا شاید من خوب نتونستم وصف کنم،
قشنگ بود!

حالا شایدم بحث تفاوت روح و روان مطرحه،
والا من بچه هم بودم تو مهد کودک دوست داشتم ظرف آبرنگ رو بخورم بعد اجازه که می گرفتم بهم می گفتن نمی شه مسموم می شی. اینقدرم ترسو بودم هیچ وقت رنگ نخوردم ببینم چه حسیه.
حتی اون ترشک رنگی سرطانی ها بود،
اونا رو از قصد می خوردم شبیه خوناشام بشم. یادش به خیر از تفریح های اصلی دوران دبستانم بود این کار با چند تا از هم سرویسی ها!

میم ساده جمعه 29 تیر 1397 ساعت 23:52 http://manidandooon.blogsky.com

ذغال ب مینای دندون اسیب میزنه،
من خودم یکی از قربانیای خمیردندون ذغالیم:/

مطمئن؟
پس چرا این همه تبلیغش می کنن!!
من الآن دیگه خیلی دوستش دارم. آسیبش در چه حده ببینم ارزشش رو داره یا نه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد