Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

با عرض پوزش، به مدت کوتاهی به دلیل تغییرات بر روی برنامه قادر به سرویس دهی نمی باشیم!!! *فونت مدیوم قرمز*

دیدی؟ فقط می خواستی من گزارش نیمه نهایی ها رو نرم!

مث که تو هم هنوز حتی نفهمیدی اینجا رئیس کیه اوری تینگ.


اکی! منم نمی نویسم نیمه نهایی ها چی شد. بمون توش حالا! می ذارمش به حساب اینکه قضا و قدر بوده و قرار نبوده ما گزارش بازی به اون خفنی رو بریم این رو و اگه می رفتیم قرار بود یه اتفاق ناگواری بیفته! مثل اینا که دیدی از یه هواپیما ی سقوط کرده تو فینال دیستینیشن جا می مونن؟ مثل همونا!  

حالا خودتی. تنها تنها! خودت برو سرچ کن حالا ببین دمبله ها به هم رسیدن، یا هوگو لوریس اول اسمش چند تا "ل" داره... خودت برو بفهم آبمیوه ی شادلی بازیکن کدوم تیمه! خودت برو پیدا کن سالاد الویه لقب کدوم یکی از بازیکن هاست که بهش دادم ! چون من دیگه هیچ کدومش رو بهت نمی گم و می خوام بذارم خیس بخوره تو گذشته و تموم شه. اصلا حالا خودت برو از زبون پیمان یوسفی گوش کن تا ببینی  بالاخره دشامپه یا دشانه یا چی. چون من فهمیدم و به تو هم نمی گم!  برو ببین از کی تا حالا صدا و سیمای ایران نه تنها عکس دختر نشون می ده، عکس آبشنگولی توی لیوان هم زوم می کنه روش چون من بهت نمی گم تو کدوم بازی و رو کدوم هوادار بود این اتفاق میمون! بهت نمی گم که قبل شفر قرار بود مربی کرواسی بیاد سر استقلال و اگه می اومد چی می شد!

اصن سر فینالم اگه خواستی قطع شو. نو پرابلم اصن. فااااااین! توتالی فااااااین!


ما همونیم ک لج می کشیدیم وقتی لج کشیدن مُد نبود.

تا آخر دنیا هم لج می کشیم. با کل دنیا هم باشه لج می کشیم.

تری دنتم شده هفتو پونصد اوری تینگ! می دونستی اوری تینگ؟  خب من امروز فهمیدم اوری تینگ. چهار و پونصد بود قبلش اوری تینگ. شصت درصد رفته رو قیمتش اوری تینگ! می فهمی این یعنی چی اوری تینگ؟ این یعنی ما با یه بسته آدامس تری دنت هم لج می کشیم اوری تینگ. تو که رسما  عددی نیستی اوری تینگ!

تو رو نمی دونم، ولی من  اومدم که لج بکشم و برم. کسی نیاد سر راهم که زخمی ش می کنم. حتی تو! اوری تینگ پدر پدر پدر پدر سوخته.

تو رم یه روز هک می کنم اصلا!

حالا رئیس کیه؟!!


پ.ن. خیلیییی حال کردم با این که قالبم قالب کلاسیک خود بلاگ اسکای نبود و این جمله قرمزه رو خود قالب بالا نمی اومد. جیگرررم حال اومد. این قالب که همه ی دنیا می گن عوضش کن و من بهش چنگ زدم هم چنان، به یه دردی خورد بالاخره! دیدید؟ نگفتم قالب خوبیه؟!!

نظرات 3 + ارسال نظر
س پنج‌شنبه 21 تیر 1397 ساعت 19:47

چرا اینطوری شد؟؟

نمی دونم،
ولی به نظرم تا حدی خوب بود،
تنوع بود.

مثل همون صفر عزیزم.
گفتم صفرم درست شد؟
دلم براش تنگ شده!
صفر عزیییزم.

آیدا پنج‌شنبه 21 تیر 1397 ساعت 19:50

بابا همه اش یه روز بود دیگه بیخیال اوری ثینگ شو و اینقد فحشش نده...
حالا کسی می دونه منظور از "تغییرات روی برنامه"دقیقا چی بوده؟؟؟من فکر میکردم قراره یه اپشن جدید اضافه شه یا مثلا یه سری تغییرات ظاهری بدن پنل مدیدیت رو عین سال٩٤

نه خب لامصب باید بدونه رئیس کیه! اون چوب فلک من کو؟

و اینکه والا من تمام درکم از اون جمله ی قرمز بلند بالا این بود که یعنی تغییرات زیر برنامه نبوده و صرفا روش بوده. :-"
دیگه تا حد شما ها عمیق نشدم.

شن های ساحل جمعه 22 تیر 1397 ساعت 00:04

ا صفر نشدنت مبارک خخخخ
از قیمت ها که نگو داغ دلم تازه میشه هرچیزی میخوام بخرم باید حدس بزنم بعدا قرار چقدر گرون بشه بعد تصمیم بگیرم بخرم یا نه.

مرسی مرسی واو! ولی صفره قشننننگ بود. فرض کن هجده و اندی نمره ترفیع گرفتم. :دی

و اینکه بابا خیلی گرون شده. من الآن که به آدامس رسیده دیگه کاملا توجیه شدم که آدامس شیک : تولید وطن : عالی اصن عالی. چرا دیگه بریم محصول خارجی بخریم وقتی دیگه حتی پولشم نداریم؟
کلا هرچی رو بشه خرید سوده ، مثلا داشتم حساب می کردم اگه یک ماه پیش جعبه ی ده بسته ای تریدنت خریده بودم به قیمت چهل و اندی تومان، الآن چقد پولدارتر شده بودم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد