Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

قورتر فینال - جام جهانی ۲۰۱۸ - روسیه کرواسی

آقا اینو می خوام تو آرشیوم داشته باشم خیلی بده که حافظه م خرابه و مجبورم بنویسم که بعدا اگه یادم رفت برگردم بخونم و یادم بیاد!

دقیقا مثل بازی کلمبیا انگلیس بود.

البته بی مزه تر یکم. روندش آروم تر بود.

منتها تیکه ی آخرش شبیه شد.

که رو گل اول مساوی کردن و بعد کرواسی گل دوم رو زد  و جلو افتاد ... دقیقا همین جا مدافع کرواسی، واردی، که گل رو زد، لخت شد از شادی که بعد من بعدش از تو اخبار فهمیدم این گویا باید سانسور می شده از نظر صدا و سیما  و از زیر دستشون در رفته! کلی جوک و کلیپ در اومده از همین تیکه که مدافع لخت شده اون وسط. الآنم فیفا بهش اخطار داده، ولی به نظرم اگه دلش می خواسته خب کار درستی رو کرده. مگه چند بار فرصتش پیش می آد که مدافع باشی، تو جام جهانی واسه تیمت گل بزنی و بعد واسه صحنه ی خوشحالی گلت لخت شی؟ اون لخت شدن لحظه ای بهش می چسبیده پس گور پدر تذکرات فیفا. با یه تذکر اتفاق خیلی خاصّی نمی افته ولی شادی اون لحظه ی از خود بی خود شدن تا آخر عمرش زیر دندوناش می مونه. خیلی وقتا شکستن قانون در همین حد لذّت بخشه.


می دونی کلا حس می کنم سانسور چی های صدا سیما نرم ترشدن ولی. کلا خیلی عکس دختر بی حجاب نشون می دن که تو جام های قبل واقعا هیچ جوره نشون نمی دادن و فکر نمی کنم این از خنگی شون باشه، دارن سعی می کنن کنار بیان شاید! شاید اونی ام که اون پشت نشسته شصتش دیگه درد گرفته بعد این همه سال و با خودش می گه ولش کن گور لقش دیگه.


بعد از این گل دوم کرواسی، دقیقا بازی مثل بازی کلمبیا انگلیس شد، روسیه خودشو کشت، جون کند آخرین دقیقه های اضافه یه گل زد، مساوی شد، کشیدن پنالتی و بازم تهش باخت. من واقعا هیچ جوره فکر نمی کردم روسیه بتونه این قدر قوی ظاهر شه و دیدگاهم همش این بود که شما ها که به خاطر میزبانی تون اومدید برید بابا (دقیقا مثل این فازی که تو دانشگاها هست که می رن می زنن تو سر یکی که خاک بر سرت تو با سهمیه ی شاهد و ایثارگر قبول شدی بعد می رن می زنن تو سر بعدی که تو یکی خیلی خاک بر سرت با پول مامان بابات قبول شدی دانشگا بعدم می رن نفر سوم رو ترور می کنن تو که هیات علمی بودن مامان بابات اصلا جلو چشم نیا برو تو اتاقت!‌!!)، برای خود من که روسیه واقعا پدیده ی جام بود همین که تا یک چهارم تونست بیاد! فرض کن اسپانیا رو حذف کرد... کم چیزی نیست. اسمولوف شون رو هم دوست داشتم. از نظر اسمی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد