Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

بستنی خوری مسی

عنوان زده بستنی خوری مسی،

پنج دقیقه س به ریخت یه ظرف خیره شدم،

و دارم مکاشفه می کنم که این عکس ها چه ربطی به بستنی خوردن لیونل مسی داره...

تازه الآن فهمیدم منظورش چیه!

در این حد ذهن قفلی زده رو فوتبال.

نظرات 4 + ارسال نظر
آیدا یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 19:58

بعد از تموم شدن بازی ها یه استراحت دو سه روزه ب خودت بده!

الآن مثلا تو استراحتیم این چند روز.
ولی کلا سخته بیرون اومدن از این فاز،

جوگیرم و با هیچ کسم میل سخن نیست...
کس در همه آفاق به جوگیری من نیست! :)))

شایان یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 19:59 http://florentino.blogsky.com

کیلگ یه لیست ایهام دارم اونا رو بعد بازیا میدم بخونی روال شی

حله، رد کن بیاد.

آبان داد یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 20:18

تو آپدیتای بلاگ اسکای؟
منم تیترو خوندم فوتبالی فرضش کردم :))))))

آره آفرین دقیقا.
ولی اون عکس نداره.
من از هیجان رفتم سرچش دادم دیدم عکس ظرف می آره برام. :-"
واقعا تا حالا بستنی خوری ندیده بودم.
ما تو اینا تخمه آجیل عید می خوریم والا! با کلاس شده زندگی ها همچین.

شهرزاد دوشنبه 18 تیر 1397 ساعت 14:17

:)))))))))))))

می خندی؟ :))))
می خندی؟ :))))
باید پاپیون ببندی!
آهای بز بز قندی،
متولد چندی؟ :)))))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد