Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

صفر تمام

وای خداوندگار نوشته صفر،

اصلا اینقدر هیجان زده شدم نمی دونم چه کار کنم!

:))))))))))

ثبت نهایی هم شده.

تا حالا نمره ی صفر خالص داشتی؟  

وای وای وای،

مبارکم باشه.

نظرات 6 + ارسال نظر
شایان شنبه 16 تیر 1397 ساعت 12:17 http://florentino.blogsky.com

من یه بار املا زبان ۲ شدم ولی صفر خالص نداشتم..حالا چرا؟ به چه جرمی؟؟
نمیخوای هم نگو..اصن به ما چه

بابا چرت و پرت وارد کرده استادش، طبق معمول که من باید از یه چیزی جا بمونم و همه چیزام قاطی پاطی ه. فکر کرده برگه نداشتم، گرفته فاینال فیلم کرده، ثبت نهایی هم شده.
اتفاقا یه بار یکی از دوستام یه رشته دیگه س، تعریف می کرد می خواد همچین کاری کنه حوصله نداره کلاسو بره و امتحانشو می پیچونه که غیبت حساب شه براش، بعد دوست داشتم ببینم کارنامه ش چه شکلی می شه این که اینقدر دل داره. حالا سر خودم اومده از صبح تا حالا به هزار نفر نشونش دادم و هر هر هر می خندم.
اینقدررررر خوشگله.
قرمز شده،
نوشته صفر.
خیلی خوشم اومد.
خیلییییی کیف کردم.

شهرزاد شنبه 16 تیر 1397 ساعت 13:44

چیو صفر شدی؟ یا خدا!
من‌ کمترین نمره‌ زندگیم هشت و نیم بود، دوم راهنمایی، امتحان کلاسی ریاضی!

این دارو ها رو اینقد یادم ندادی بهم داده صفر. :)))))
واقعا یا خدا داره. خیلی ذوق کردم.
یه بار دیگه ام فیزیک اول دبیرستان اینقدر اراجیف نوشته بودم واسش حوصله ش نکشیده بود بخونه بهم داده بود صفر. :))))

شن های ساحل شنبه 16 تیر 1397 ساعت 15:14

چرا؟چی کار کردی؟

داشتم واسه هم کلاسی م تعریف می کردم می گفت ببین تو کلا شانست خار داره بذار رو اتوپایلوت. :))))
کاملا شانسی!

شایان شنبه 16 تیر 1397 ساعت 15:47 http://florentino.blogsky.com

هشتگ ندیدی که اکنون بدیده :)))

پادشاه صفر های جهان.
عاشق صفره شدم.
تنوع همیشه هیجان انگیزه حتی اگه این مدلی ش باشه.
ازین به بعد این صفرو تو سر همه می تونم بزنم!
بدین صورت می رم جلو، سینه سپر می کنم، به طرف می گم هی یارو! تو تا حالا صفر داشتی؟
بعد اونم می گه نه.
بعد منم می گم پس لطف کن کار رو به کردونش بسپار... اظهار نظرم نکن در مورد دانشگا، ادا شاخا رم در نیار!

من الآن واقعا نمونه ی بارز یک عدد شاخم!

وای
هزار تا اسکرین شات از صفرم گرفتم صبح تا حالا.

شهرزاد شنبه 16 تیر 1397 ساعت 17:46

این سعادتیه که واقعاً نصیب هرکسی نمیشه‌ها! خوبه انقدر هیجان‌ناک با قضیه برخورد کردی ولی‌. خوشم اومد! احسنت. لایک. درود. گل لاله. فشفشه.

واقعا،
خودمم حال کردم با این شانس. یعنی خب هرکسی دلشو نداره که همچین چیزی رو تو کارنامه ببینه یا قصدی نره سر جلسه ی امتحان ببینه عواقبش چیه.
دل گنده ی کی بودم من، خودمم نمی دونم! :)))
خب یکم واضح بود یه مرگی شده باز و نمره ی خودم نیست، برای همین تنها حسی که موقع دیدنش داشتم یه شوق مهار نشدنی بود و ذوق هایی که چشم آدم رو شبیه گربه ی شرک میکنن.
صفر نازنییییینم. :{

به هر حال سبد های گل متقابل. خوشه های انگور یاقوتی. کنترل تلویزیون.

شن های ساحل شنبه 16 تیر 1397 ساعت 19:20

حواست باشه دفعه بعدی صفر بشی کشتمت (شمشیر مرلین در دست تهدید کنان دور می شود) خخخخ

اتفاقا یه امتحان تو همین جام جهانی افتاده بود،
و صفر که نه،
ولی نود و نه درصد می افتم و قراره بیام بهتون شیرینی بدم به مناسبت اولین افتادن عمرم.
اون موقع می تونی بیای اکسکالیبور بکوبونی بر فرق سرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد