Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

پشت تلفن چی بگم؟

آقا من الآن استرس گرفتم وقتی فردوسی پور زنگ زد واسه تبریک برنده شدن دویست و شش، باید چی بگم پشت گوشی!

شعت،

یعنی این فوبیای صحبت کردن منو ول نمی کنه تا آخر عمر.


اگه برنده هه طوری حرف زد انگار که لاله و زبونش رو با طناب بستن و اولین باره گوشی تلفن دستش گرفته و با آدمیزاد ارتباط می گیره ، بدونید خودم برنده شدممممم.

نظرات 3 + ارسال نظر
آیدا شنبه 16 تیر 1397 ساعت 01:07

بگو ایدا شماره حسابت رو کامنت بذار تا نصف پولش رو برات واریز کنم:/

به محض اینکه شماره م در نیومد، شات دان شدم و خوابم برد تا الآن. :)))
ولی کلا تو همون خواب حس می کنم کلا به برنده ها زنگ نزدن امشب.

شما احیانا خودت نمی خوای واریز کنی به من؟ اون نهصد و شونزدهه نبودی؟ عجب. پس کین اینا؟! چه وضعشه؟

شایان شنبه 16 تیر 1397 ساعت 01:49 http://florentino.blogsky.com

میدونی اجتماع اشک ها و لبخندها چیه و کجا میتونی ببینیش؟
برو صفحه اول بلاگ اسکای
پست یکی مونده به آخر من و این پست تو صفحه اولن :/

آخه نیست قیافه ی من خیلی شکل خنده ست الآن،
ازون لحاظ اجتماع گرفتی!

خونده بودم پستتو. گربه ی بلاگ اسکای خودمونی بابا جان. بیخیال.

مثلا قبل اینکه بفرستی یه دور رقم ها رو جا به جا کن،
نفر اول ایران می شی،
دویست شیش منم بهم می دی.

شایان شنبه 16 تیر 1397 ساعت 02:09 http://florentino.blogsky.com

وای کیلگ راستی یادم رفت بهت بگم..هفته قبل یکی از برنده ها یه روستایی بود. روستاشون محل کار سابق داییم بود و داییم میشناختش!
میگفت این چوپون بوده قبلا..تا ۲۰۶ بگیره فوری میره با یه نیسان آبی عوضش میکنه :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد