Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

جا ماندگی، طبق معمول

جهان بخش اومده بود تو خندوانه؟

چرا هیشکی به من نگفت؟

ندیدم! آقا ندییییییدم.

اصلا چه معنی می ده خندوانه رو باید قطع کنن تا آخر فوتبال. من که نمی تونم فکرم دو جا باشه. 


نظرات 2 + ارسال نظر
شهرزاد جمعه 15 تیر 1397 ساعت 00:21

کودوم جهانبخش؟ فوتبالیسته؟ اوووف چقدم جذابه! ولی اون که پارسال اینطورا اومد که هلندی حرف زد یه کمم! یا یه برنامه دیگه بود اون؟ ای بابا اسیر شدیم این وقت شب.

نه نه فوتبالیسته رو نمی گم!
خودمو می گم!
کیلگِ جهان بخخخخخش! :)))


بابا خیلی فابریکه،
راهی که رفته رو بسیار دوست دارم...
یه استند هم هست دم خونه مون تبلیغ شامپوعه، من دیگه عادت کردم هر روز صبح یه ده دقیقه ای با هم گپ می زنیم...
دوست داشتم مصاحبه ش رو ببینم. خیلی حییییف شد!
حالا دانلود می کنم اگه یادم موند...

پارسالم والا یادم نیست که اومده باشه،
یعنی مثل گرگ زخمی تک تک قسمت های خندوانه رو دنبال می کنم...
بعد قسمت های جالبش طبق قوانین نا خوانده و نانوشته ی کائنات از زیر دستم در می ره. ویییی

.:. خب بله درست می فرمودید، منبعم فرمود که پارسالم اومده.

.:. ولی آقا کسی اگه دیده بگه واقعا دیروز اومده یا من سرکارم؟ :))))
نمی دونم. اینم از منابع خبری. منو سرکار می ذارن. الآن تو اینترنت سرچ زدم نکته ی شایان توجهی نبود...

.:. نیوووومده. نیوووووومده. اخییییش. لیوان آب یخ برم بخورم. :))))) بعد قسمت مهران مدیری که از دستش دادم، این بزرگ ترین غم خندوانه های از دست رفته و دیده نشده می بود.

شهرزاد جمعه 15 تیر 1397 ساعت 03:44

بابااااا:))))) گفتم شاید بابک جهانبخش منظورت باشه!
دیروزو می‌گفتی؟ :|| عه خب من زودتر بگو که بگم دیروز نازنین بیاتی بود اصن ولی پارسال یکی اینو آورد خلاصه! دور همی نبود مطمئنم. یا همین بود یا یه برنامه بی مزه دیگه. بگرد پیداش کن! من فوتبالارو به خاطر این دیدم! :))))

آقا خب من راستش اصلا بابک جهان بخش رو نمی شناسم فقط می دونم یک خواننده ی معاصره واسه همین خودم شناس تر بودم در اون ‌‌لحظه. :)))
و اینکه آره آره همین دی روز رو می گفتم. سر کار رفته بودم گویا! نازنین بیاتی رو هم نمی شناسم. :-" ولی شدیدا ازش ممنونیم که جهان بخش به جاش نیومده.

برنامه ی بی مزه هم با رعایت احترام خودتی. :)))) خندوانه واقعا یه نقطه ی عطف بود واسه صدا و سیما! کاری به اینش ندارم هر چیزی که زیاد تکرار بشه دلو می زنه. ولی کاری که رامبد کرد رو هیشکی واسه این تلویزیون کوفتی ما نکرد.

و اینکه، نچ نچ. ناتانائل بگذار عظمت در نگاه تو باشد نه در آنچه که بدان می نگری. انصاری فرد و جهان بخش و رضاییان و ابراهیمی نداره ک. فیس را ننگر، درون را بنگر و این طور اراجیف فلسفی...:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد