Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

گارفیلد

من شکل گارفیلدم؟

من شکل گارفیلدم؟!!

خودت شکل گارفیلدی! :<

مسخره ی بی مزه. 

" اینا همه ش ماهیچه س."


نظرات 3 + ارسال نظر
شایان شنبه 9 تیر 1397 ساعت 22:03

کیلگ یادته یه سری میخواستی اگه عکست خواستم واسم عکس یه چیزی (جهت حفظ آبروی طرف نمیگوید) رو بفرستی؟
جای اون چیز گارفیلد میفرستادی خیلی باحال تر میشد ^___^
.
.
.

اممم بذار فکر کنم یادم بیاد،
نع راه نداره یادم نمی آد ولی حدس می زنم عکس خر می خواسته بودم بفرسته باشم، نه؟ (فعلو دریاب تاریخ اختراع دو ثانیه پیش)
ولی واقعا شکل گارفیلد نیستم.
صرفا داشتم بهش می گفتم خیلی ناراحتم که نمی تونم مثل بچه های هم سن و سال خودش بدوم و اینکه واقعا نمی فهمم چرا نفسم می گیره بعد ده دقیقه دویدن! به قول سردار آزمون نع نع می زنم.
یهو برگشت بهم گفت چون تو شکل گارفیلدی! :<
خوب آدم حالش گرفته می شه.
من یه کیسه ی گورخری نارنجی ام که نمی تونم تا بلوک سر خونه مون برم؟ نیستم خب! اگه من اینم پس بقیه ی بچه ها چین؟! اینم با این مقایسه ش.
مسخره ی بی مزه.
روشو کم می کنم حالا.

شایان شنبه 9 تیر 1397 ساعت 23:48

ععععع کیلگ نه که آدم صادقی عستی دقیقا همونی رو که قبلا گفتی گفتاندی :دی
.
.
امممم گارفیلد واسه تنبلی و اینا گفتن بهت دیگه...الکی به ظاهرت ربطش نده. مثبت بیاندیش و اینا..
امممم
منم خیلی گارفیلد شدما...امروز رفتم باشگاه طناب زدم رو ۱۷۰ دیگه خفه کردم نتونستم بزنم :||

خب بله به هر حال خر حیوان نجیبی ست، کروکودیل زیباست و چرا در قفس هیچ کسی اژدها نیست؟!
.
فقط یه سوال خیلییییی فنّی داشتم از خاطره ای که تعریف کردی. صد و هفتاد تا یه ریز پشت هم؟ ازینایی که تند تند تخ تخ تخ طناب می زنن تو یه دقیقه مثلا؟ شوخی بود؟!
هیچی دیگه فکر کنم باید تاج گارفیلدی م رو بذارم رو سرم کم کم. تو دبیرستانم من همچین رکوردی نداشتم. :-"

شایان دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 01:36

ببین کیلگ عزیزم من دارم سعی میکنم اسمی که گفتی رو روت نذارم ولی خودت داری همش اصرار میکنی که لیاقتش داری :))

۱۷۰ تا که آسونه باااا...آخراش یکم نفس نفس زدم حالا فردا قراره برم دکتر قلب ببینم چه مرگمه. امشبم فشار خونم رفته بود بالا ناجور..همش به خاطر اضافه وزنه فک کنم :(

خب آخه من اصلا یادم نمی آد آخرین باری که طناب گرفتم تو دستام کی بود،
ولی الآن حس می کنم صد و هفتاد یه عدد خیلی گنده ایه،
بذار حالا امتحان می کنم بهت می گم اول بگردم ببینم طناب رو کجا انداختیم. :)))
ولی بازم همونی که بودم، نفر سوم کلاسمون بودم ها.
ازین طناب ترکیبی خفنا هم می زدم هیشکی بلد نبود. :^
برم بمیرم با خاطره هااام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد