Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

یک هشتم نهایی

جدول به زودی ضمیمه می شود/ در دست آپلود/صبور باشید.


به روز رسانی:


تاریخا و ساعتاشم غلطه چند تا، بیخ به من چه!
نظرات 4 + ارسال نظر
شایان سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 23:21

چه خطی داری..
منم موخوام :(

گفته بودم خط خودمه؟ :-" یه دستی می زنی؟
:))))
خب ولی اکی تایید می کنم این خط خودمه. حالا اگه خوش خطه که خوش به حالم. خوش خط ترم می تونم بنویسم تازه. :^ آخه این رو دیوار نصب بود سخت بود ایستاده و عمودی نوشتن.

راستی شنیدی ازین به بعد پزشکای بد خط نسخه نویس قراره جریمه شن؟ صحتش با تلگرام.
برو تمرین کن که تابستون کوتاهه.

شایان چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 13:34

جریمه؟
من اگه قبول شم و قرار باشه پزشک شم حقوقم جای جریمه بر میدارن :|

شایان چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 13:35

خطت هم قبلا دیده بودیم...نیاز به یه دستی نداشت :)

شایان پنج‌شنبه 14 تیر 1397 ساعت 17:05 http://florentino.blogsky.com

کیلگ یهو یادم افتاد گفتم بیام ازت بپرسم...اون لب تاپ من چکار کردی؟ درست نشد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد