Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

حذف رقیب

خودتون فهمیدین تا الآن یا من اطلاع رسانی کنم چه بی وژدانانه رفتار کردن هم کشوری هامون دیشب؟

نچ، این رسمش نیست...

گرفته شدم وقتی فهمیدم می خواستن دم هتل یه کاری کنن تیم ملی پرتغال نخوابه... بعد اون فیلم و بند و بساط هم که دیدم، دیگه خیلی خیلی... اینش اذیتم کرد که با ذوق عجیبی این کارو کردن و گزارش هم می دادن و لبخند هم می زدن! بعد برای من جالبه، کسایی که رفتن اونجا، روسیه، به هر حال از قشر پایین جامعه نیستن، چون دستشون اون قدری که به دهنشون می رسیده که رفتن، قشر نسبتا رو به بالای جامعه مون هستن و این طور رفتار کردند. جدی؟ ما اینیم؟ این قدر خبیث و خودخواه؟ منم همینم؟ نکنه دارم اداشو در می آرم که نیستم؟ نکنه اگه خودمم اونجا بودم جو گیر می شدم و همچین کاری انجام می دادم؟ به هر حال منم تو همین جامعه بزرگ شدم و با یه ذره بالا پایین احتمالا همه اکثرا شبیه هم هستیم...

اون پهلوونای قدیممون چی شدن پس؟

منش پوریای ولی وار کی گم شد؟

اینکه بری از قصد حتّی ببازی تا دل مادر حریفت شاد شه، این طرز فکر باحال دقیقا از چه زمانی کم رنگ شد و بعدم دود شد رفت هوا؟

خجالت زده می شم یه سری اخبار رو که می شنوم. هی با خودم می گم کاش اسمش پشت من نبود.


و راستی اینجا رو:

کیک تولد استثنایی روس ها برای مسی

نظرات 3 + ارسال نظر
شایان دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 18:15

شاهین نجفی رو دیدی یه آهنگ خونده که میگه "همه جاکشین"؟

با ایناست

آره استثنائا این یه آهنگ رو شنیدم. :)))
چون که نقاشه منم خیلی هنر دوستم.

آبان داد دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 19:39 http://saatsheni.blogsky.com

مرسی ک باعث میشی ما محرومین از اینستا از اخبارای این مدلی بی خبر نمونیم!


از معدود دفعاتی که اینقدر از ایرانی بودنم خچالت کشیدم :|

چاکرم،
آقل اصلا چیه اصلا این شبکه های اجنبی،
اینجا بهترین پوشش خبری دنیا رو داریم،
جایی نرید که گنج همین جاست. مجانی. ایرانی. تولید جوان بیست و یک ساله ی وطن. دادااااام.

بهامین دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 20:42 http://notbookman.blogsky.com

رفتارشون اصلا قشنگ نبود.
وقتی کلیپ نگاه کردم ،حس خوبی نداشتم.
انسان دوستی و پهلوانی و متمدن بودن ما به کل فراموش شد؟؟
اینکه همه ما ایرونی ها هرجا و نقطه جهان که هستیم ؛قلبمون میتپه و آرزوی قهرمانی ایران داریم درسته ، اما به چه قیمتی؟؟؟
کارشون اصلا جالب نبود....

البته این به شرطیه که واقعا اگه خودمون هم بودیم جو زده نمی شدیم تو اون شرایط!
چون من الآن از بابت خودم مطمئن نیستم که چه جوری رفتار می کردم اگه جو گیر می شدم.
مثلا شاید تو اون لحظه یه شوخی کوچولو بوده واسشون فقط!

خیلی وقتا آدم مثل سردار آزمون تو بازیه و ته بازی هم چقد خوشحال هم تیمی هاشو بغل می زنه... می خنده... یهو همینکه می آد رختکن می فهمه بیرون گود چه خبره و چه قدر گند بوده چقدر فرق می کرده از بیرون گود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد