Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

قیافه ش رو ببینید

ذره ای نمی خنده!

ولی بازم به خاطر تیم ملی اومده نشسته اون پشت. 

این بشر اسطوره ی منه.

نظرات 8 + ارسال نظر
شن های ساحل چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 23:21

وااای نهایت استرس باورم نمیشه 45 دقیقه نخوردیم

منم باورم نمی شه،
من شرط بسته بودم سر اینکه یه ربع اول گل خوردیم.
وای فرض کن مساوی شه!
باز ما صدر جدول می شیم. :-"
ولی ما بد شانسیم،
الآن باز تو وقت اضافه ی نیمه ی دوم یه گلی چیزی می خوریم حیوونکی ها خستگی این همه دفاع تو تنشون می مونه.

یاقوت پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 00:31

اگه عرق ملی و تو سرم نمی کوبین من بازی مرگش و ایران خوشحال نبودم یعنی حق ایران نمی دونستم .. ولی خداییش خوب بازی کردن حالا میشه گفت اینا چقد ماهن چقد خوبن ..فردوسی پور که عشقه....

اون بازی مراکش رو که دیدم گفتم یا خدا مراکشش اینه، ما قطعا سوراخیم سر اسپانیا،
ببین واقعا بازی کردنشون زمین تا آسمون فرق داشت. و حق هم داری احساست متفاوت باشه.
من فکر کنم اینا باز مثل بوسنی، مراکش رو هم دست کم گرفته بودن.
ما هم ایسلندی شدیم واسه خودمون. :-"
مقاومت (این بار جدای از معنی ظاهری واژه و این بار در حد معنای حقیقی ش،) در حد لالییییییگااااااااا اسپااااااانیاااااااا.

شایان پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 00:32

من میخوام لایی پیکه رو دانلود کنم روری ۶۰ بار ببینم تا یادم بیوفته ما میتوانیم

رفتی بیرون؟

دیگه الآن که دارم اینو جواب می دم باید شونصد بار رویتش کرده باشی، :)))
بابا پیکه ولی کلا کرفسه،
اینیستا هاش باحال بود.

بیرون چی، نه بابا. تلویزیون رو مثل ضریح امام زاده بغل کرده بودم شاید پویول درست شه کارش بیاد!

شایان پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 00:35

فردوسی پور قشنگ یه مشک گریه کرده

چشاشو لعنتی

حیف حیف حیف

چشاشو دیدییییی.
دیدییییییییی؟
خیلی بمیرن که اینجوری اذیتش می کنند،
چه جوری دلشون می آد،
آدم به این شنگولی و پرانرژی ای رو حال گیری کنن ازش،
خیلی بی انصاف اند.
خیلی...
خیلی...
یه مجری درست درمان داریم.

شهرزاد پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 01:18 http://Sh9.blogsky.com

من فکر کنم الان خیلی حرفا داری که بگی کیلگ :|||

یعنی خوشم می آد کمر بستید چه کمری!
آقا خب چرا قبلش نیومدید کل بندازیم.

حرف اونقدری داشتم که گرفتم خوابیدم دیگه. :)))) چی بود. حرفا رو جا من بقیه زدن. قیامت بود دیشب. وای حتی باورت نمی شه که فکر کنم داشتن می رقصیدن اینورا. من دیگه واقعا جونش رو نداشتم. پفم خوابیده بود...

beny20 پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 02:07 http://beny20.blogsky.com

آخی ، یعنی امشب پای بازی ده سال پیر شدم ..

من که فکر کنم کلا روحم زد زیرش جمع کرد از بدنم رفت بیرون، خداوند دلش سوخت روح دوباره دمید. آخخخخ

شایان پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 11:28

بَچِمون افسرده شد رفت..

آرررررررره. اه.

شهرزاد پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 21:02

کل کودومه بابا! من صرفاً اخبار و تحلیلای فوتبالیو از اینجا دنبال میکنم‌ همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد