Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

غُسل

اون ضربه آزادی که واسه ایران تو بازی با مراکش پیش اومد، یه جورایی به وضوح با توجه به تایم شانس آخر بود دیگه.

من اون روز حالم خوب نبود نشد با جزئیات بنویسم،

الآن اگه بخوام دوره کنم واستون،

این شکلی بود که ما همه نشسته بودیم دور تلویزیون،


و ایزوفاگوس گفت:  "ای خدا ضربه ی آزاد گرفتن،

خدایاااااا گل بشه."

بعد دیگه تیم ها داشتن آماده می شدن که بزنن ضربه رو،

ایزوفاگوس گفت:

"خدایااااا!

 تو روووو خدااااااا گل بشه این توپ."

حاج صفی بود ضربه ی آزاد رو زد فکر کنم،

آقا داشت دور خیز می کرد که بشوته،

ایزوفاگوس با عجز و التماااااس گفت:

" خدایااااا!

من ده تا صلوات می فرستم اگه این توپ گل شه خدایاااااا..."

حاج صفی شوت زد به توپ،

ایزوفاگوس گفت:

" خدایااااا 

به مامانم کمک می کنم ازین به بعد تو کار های خونه، 

فقط تو رو خداااااا گل بشه این توپ!"

توپ اون وسط بین زمین و آسمون سرگردون بود،

که یهو ایزوفاگوس برگشت گفت:

" خدایااااااا

خدایااااااا

اصن،

اصن...

این توپ فقط گل بشه،

من اصلا می رم حموم غُسل می کنم!!!"


اینو که گفت، 

من یه لحظه چشمامو برگردوندم که نگاش کنم و بهش بگم واااات د هللللل بچه دقیقا چه کوفتی داری می گی؟

بعد یهو این وسط گل به خودی شد!


بعد از بازی من واکاوی که کردم، 

فهمیدم اینا امسال درباره ی غسل خوندن تو کتاب دینی شون و این مثلا الآن فکر کرده غسل کردن چه کار نیک و پر برکتی هست و دیگه ته درجه های کار نیکش بوده که به خداوند پیشنهاد داده. :)))


و حالا طرف مونده با غُسلش!

هی هرچی به بازی نزدیک تر می شیم می آد از من می پرسه،

وای کیلگ من هنوز غُسل نکردم،

نکنه ببازیم بازی بعدی رو! :)))

منم بهش گفتم خب استاد وقتی چرت و پرت معامله می کنی الآن بپر تو حموم واجبات دینی ت رو انجام بده تا امشب بیشتر از این به فاک نرفته تیم ملّی.


همه اینا رو نقل کردم برسم به اینجاش،


بچه ها نمی دونم شما چه جور با خدا معامله می کنید،

ولی حس می کنم ما امشب اگه بخواهیم با مقیاس های دنیای ایزوفاگوس بریم جلو،

بعد بازی تهش باید هر کدوممون نفری ده بار غسل میّت بکنیم!!!

روحش شاد، و یادش گرامی.

"انّا للّه و انّا الیه راجعون..."


.:. وای این خیلی جوکه! الآن صداش از تو حموم می آد داره می گه؛ اول سمت راست بدن، بعد سمت چپ بدن، تموم شد خدایان! ببین تموم شد!!! :))))


نظرات 4 + ارسال نظر
آیدا چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 13:41

فقط اونجا که گفت خدایا تو رو خدااا:]]]]]
ولی این بچه تو این جور مواقه هم خوب حواسش هست چقدر نذر میکنه ها،من اگه بودم یه کاره میگفتم هزارتا صلوات میفرستم.

می تونست بذاره حالا جمعه بره غسل بگیره مستحب هم هست.

ولی من فکر کنم اتفاقا ده تا خیلی عدد گنده ای بوده واسش.

بعد اینکه، خب تا جمعه که بازی برگزار شده، باید سریع تر به جا می آورد وگرنه خدا دیگه گوش نمی کرد به حرفش می زد تو کمرش تا دیگه ازین آرزو ها نکنه! بعد جالبه من نمی دونستم غسل می تونه ثواب هم داشته باشه. فکر می کردم فقط برای زدودن ناپاکی ها هستش، الآن این طوری که نوشتی انگار هست.

beny20 چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 14:43 http://beny20.blogsky.com


کیلگ غسل که هیچ ،
کُل قرآن رو هم چند بار بخونه دیگه فایده نداره ،
بازی امشب خیلی ناجوره ، باید فقظ چش بسته نگاه‌ کنیم ،
خدا خدا می کنم با دو یا سه گل حذف بشیم √
یهو هفت یا هشت تا بخوریم :/

ولی خیلی خوش حالم به اسپانیا خوردیم.
از بچگی منتظر این بازی بودم. هی می گفتم ایران به اسپانیا بخوره اینا ادعاشون کم شه. :))))
چیه مثلا با یکی مثل عربستان و کره و چند تا تیم داغون دیگه می افتادیم، اصلا کیف نمی داد. ما که نمی ریم بالا هیچ وقت، بذار چند تا بازی قشنگ ببینیم، مهم اینه که یه پای فینال از گروه خودمونه.

چش باز نگاه می کنم، ولی طرف اسپانیا، به یاد بچگی که از بازیکن های ایران تنفر داشتم. :))) اعصابم خورد می شد مفتکی افتخار می کردن به خودشون. دقیقا در همین حد وطن فروش.

یاق چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 15:07

آقا زرت زرت گل می زنن ... واجبه بازیکنامون قبل بازی غسل میت بکنن .. منم نذر می کنم فاتحه براشون بخونم خدایا فقط کم گل بخورن حالا اگه فقط یه گل خوردن ، الرحمنم می خونم ...
بازی ایران و مراکشو فقط دیدم اونم با برادرم محمد دوتایی تخمه می شکستیم .. تا بیست سی دقیقه اول که قلبمو هی قورت می دادم و می گفتم نمیشه بکشن بیرون کلا.. بهرام و شهرام نیومدن اونا خیلی حرص می هودن بهرام که چن دقیقه به بار بلند میشه و هوار می کنه و فحش می ده دلم برا فوتبال دیدناش تنگ شده ...ولی از وقتی زن گرفتن بازیهای حساس خونمون نیومدن .. محمد ارومه .. یه چن دقیقه من یه تیکه می گفتم اون می خندید ... یه چن دقیقه بعد اون یه تیکه می گفت من می خندیدم .. خیلی با فرهنگ فوتبال و دیدیم .. انگاری دوربین صداو سیما تو خونمون بود و ما سعی می کردیم خیلی با فرهنگ باشیم ..هر چن هیجانات اونا رو دوس دارم ولی خدا کنه امشب نیان چون زناشون فوتبالی نیستن و نمی ذارن درست درمون ببینیم...

قبلشم بکنن؟ بعدشه دیگه. :)))
راستش من یکی دیگه خیلی واسم مهم نیست چند تا گل، می خوام اسپانیا رو تشویق کنم. :-" و همین که ما با اسپانیا تو یه زمینیم واسم کافیه. مثلا یه زمانی ما دغدغه مون این بود که اگه ایران پیشنهاد بازی دوستانه بده به اسپانیا، قبول می کنن؟ حالا اینو مجبورن قبول کنن. همه بهش می گن قرعه ی مرگ، من بهش می گم قرعه ی شانس. ما هیچوقت شانس نمی آوردیم با این تیم های خفن بازی کنیم. می دونی خسته بودم از لیگ مفتکی خسته کننده ی آسیا رو دیدن.

ولی کلا فوتبال تنهایی دیدن هم حال می ده، اگه کسی کنارت حرف بزنه که چیزی نمی شه فهمید کلا. فرار کن از دست فامیل فوتبال رو دریاب. هر هزار سال یک باره این اتفاق. می دونی سال های آینده چقدر از امشب می تونیم حرف بزنیم؟
ولی می گم این بار به بیست دقیقه نمی کشه، یه ربع اولو نبینی بعد روشن کنی، قدر عربستان تو بازی روسیه گل خوردیم دیگه ترسمون ریخته. :)))
وای الآن دارن آهنگ های ایران ایران پخش می کنن تو تلویزیون. خیلی باحاله. بهش می گن دست را پیش گرفتن که پس نیفتادن!

آیدا چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 17:36

اجباری که نبود تا قبل از این بازی غسل کنه.

نه چندین غسل مستحب هم تو اسلام هست.این غسلی که من گفتم رو اگر ٤٠ هفته پشت سر هم انجام بدی جسدت تو قبر نمی پوسه![عین معلم دینیا دارم میشم دیگه:/]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد