Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

رتبه ی شارژ ایرانسلی

اس ام اس اومده واسم:

تا پایان بازی 14 

امتیاز 58

رتبه 1,138,583


داغونم کرد یعنی،

سوالم اینه که شما 1,138,582 نفر کجائید پس؟


وجدانا هنوز عادت ندارم به این عددا، این چیه عاخه!  

من باید همیشه اوّل باشم. پس کی می خوایید۲۰۶ م رو بدین. من سرمایه گذاری کردم روش عی بابا جان. حالا یه دو بار فکر می کردم پیش گویی بر اساس الفبای انگلیسیه، چرت و پرت پیش بینی کردم، ولی رتبه م باید بشه این؟  یک میلیون! هاه! یک میلیون! 

نظرات 6 + ارسال نظر
شایان سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 10:48

به این فک کن که من هیچ کدوم درست نگفتم و از من بهتری :)

بابا یک میلیونه! بهترِ چی.
من حداقل سه تا بازی رو تا الآن با نتیجه درست پیش بینی کردم، ۵۸ امتیاز فقط؟ اون سه تا خودش سی امتیازه... حس می کنم گوشیم قاطی کرده نمی ره اس ام اس ها.

t سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 12:04

خخخخخ این چ رتبه ای؟
داداشم سه رقمیه!
گاهی فک میکنم اگه این پشتکاری و وقتی ک واسه پیش بینیا میذاشت واسه درسش میذاشت امسال تیزهوشان قبول بود!

آیدا سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 13:11

کاش به نفر اول بدون قرعه کشی یه جایزه بدن

شایان سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 15:31

من تا الان نمیدونستم امتیاز چیه !
رفتم دیدم با کمال تعجب ۱۴ امتیاز داشتم و رتبه ۴۳۷۹۹۴۱ بود :)
.
.
بذار ژاپن کلمبیا کلمبیا رو بفرستم بدبختشون کنم...میزنم ۲ به ۱ واسه کلمبیا

کپچای هم قشنگه 63666

شایان سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 18:21

میبینی؟
کلمبیا رو هم باختوندم :(

من لواندوفسکی رو هم باختوندم، غمت نباشه.
از بازی های امروز دقیقا صفر تاشو درست پیش بینی کردم. :)))

t سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 22:32

نفر اول سیصد ملیونه جایزش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد