Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

فر (fer)

به خدا تا موهای فرفری داوید لوئیزو نشونم ندید نمی شینم پای بازی برزیل.

یعنی چی... آخه الآن نه لوئیز  هست نه دنی آلوز! 

حداقل نیمار نکرده موهاشو عین لوئیز کنه، رفته شبیه پیاز رنده شده درست کرده رو سرش. که البته بازم به خودش مربوطه من قضاوت نمی کنم ولی رو کله ی خودم هم هیچ وقت همچین چیزی رو نمی پسندم. :-" 


کوت آف د دی - نیمار:

"من بهترین بازیکن کره زمین هستم، چون که مسی و رونالدو از سیاره ی دیگری هستن."


حالا اگه شما هم مثل من، فقط تیکه ی اوّل جمله ش رو بشنوید، با خودتون می گید این گلوله ی اعتماد به نفس مغرور تک پر چی فکر کرده پیش خودش، ولی وقتی کاملشو می خونید از تواضعش سرحال می آیید.

نظرات 2 + ارسال نظر
t دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 00:00

اره منم دلمم براش تنگه. اون فرهای خوشگل قهوه ای روشنش!
رو نیمکت هم ندیدمش ک .

بابا فرش یه فریه که هر فری نیست. :)))
نه خب مصدوم شد نیومد کلا. خیلی از بازیکن های مورد علاقه م غایب شدن.
نویرم نزدیک بود نرسه ولی تهش رسید و باورت بسه این عجیب خوشحالم کرد.

t دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 01:20

من دوس داشتم نرسه ک مجبور شن از ترشتگن استفاده کنن.

خود ترشتگنم همینو دوست داشت والّا. :)))
من بارسایی ام ها، ولی جدّی اعصابم دیگه خیلی به هم می ریخت اگه نویرم نمی رسید به این جام!
تو ذهن من نویر، خودش، سبک بازی ش، اصلا حضورش تو خود بازی خیلی متفاوته با بقیه دروازه بانا. یه سبک نویری ساخته واسه خودش که نمی تونم ازش دل بکنم. سال ها همین جور جوون و سالم بمونه تا که هی ببینمش اون تو و کیف کنم.
دیگه حالا ترشتگنم یکم قربانی می شه این وسط چون هر دو تا شون دو تا دروازه بان خیلی خفنن ولی فقط یکی شون باید بازی کنه. یه چیزی شده تو مایه های واکاشی زوما و واکی بایاشی. :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد