Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

این کیه؟

اعصابم خورد شد، 

یه مکزیکیه هست، شبیه دی ماریاست من نمی فهمم کیه... هیشکی هم حرفمو قبول نمی کنه چون نمی تونم به بقیه نشونش بدم! 

اینه؟

نظرات 2 + ارسال نظر
شایان یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 21:31

گوشاش باهات موافقم..ولی کلی نه. این قوز داشت..درازی کله ش هم کمتر بود

لب و دهنشم حالت عادی شبیه نیست. این خیلی خرگوشی تره دندون هاش. ولی در یه سری زاویه های خاص، عجیب شبیه می شد هی می گفتم ای بابا دی ماریا چی می کنه اینجا وسط زمین! الآن حل شد دیگه دغدغه م.

t دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 00:02

خیلی شبیهشه ولی در عین حال نیست.
من تا الان فقط بازی مکزیکو المان و با کاستاریکا رو ندیدم. ینی از دو ظهر خوابیدم تا ده شب!

شبیهه پس واقعا؟ تایید کردن دو نفر؟ فکر نمی کردم استعداد داشته باشم و حس می کردم توهمه این همزاد یابی بصری م. کلا این قدرم علاقه دارم به این کار.

مکزیک آلمان رو حیف کردی یکم. ولی کاستاریکا اکیه. از پدیدگی در اومده فعلا که. منم ده دقیقه وسطش خسته بودم خوابم برد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد