Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

کدوم آهنگ نود؟

بچه ها...

من نود ببین نیستم زیاد!

آخرین قسمتی که دیدم تا جایی که یادمه همونی بود که علی کریمی با کت سبزش اومد و ترکوند و رفت.

شما اگه می دونید لطفا عاجزانه می خوام که حتما بهم بگید این آهنگ که تو دور همی پخش شد و گفتن مال برنامه ی نوده رو از کجا پیدا کنم؟

تو کدوم تیکه از نود پخش می شه که ضبطش کنم اقلا؟ تیتراژه؟ میان برنامه س؟ چیه؟ چه زمانی؟


اینجا دانلود آهنگ نود

نظرات 6 + ارسال نظر
t شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 10:48

بالاخره پیداش کردی یا ن؟

نه نکردم.
طی تحقیقاتی که داشتم این مدّت،
آرشیو درست کردم از کل آهنگ های ادوار تاریخ برنامه ی نود،
که البتّه شکر خداوندگار اینی که می خوام تو هیچ کدومش نیست.

t شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 11:00

داداش من از وقتی پا ب این دنیا گذاشته نود میدیده. هر دوشنبه. همیشه! الان ازش پرسیدم گف نمیدونم.

ضمن عرض تشکّر، اینی که گذاشتم رو بهش دادی گوش کنه؟
اخه خود فردوسی پور داره می گه آهنگ نوده!
ولی اینکه چرا پیدا نمی شه رو هیچ ایده ای ندارم.

کامل کامل هم فکر کنم هیچ وقت ندیدم که بدونم این آهنگ کجاش پخش می شه.

t شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 11:22

خاهش میکنم.نمیدونم اگه این همونه ک تو دورهمی پخش شد اره خودش شنیده بود اونموقع.
شاید ی ایتم کوچولویی من چمیدونم یبار دوبار یا اصن شاید قدیما پخش شده.
حالا اینقد جذبت کرده؟

آره همونه از برنامه بریدم آپلودش کردم،
ولی خب با اختلاف انتظار داشتم نود ببیناش بتونن کارمو راه بندازن و راحت شم.

حالا بذار ببینیم نودی دیگه ای این قلابی رو که انداختم به نوکش نمی گیره، شاید داداش فقط محو جنبه ی فوتبالی ش شده به آهنگاش دقّت نکرده.
ما خودمونم چند تا نودی دو آتیشه ک نه ولی در حد متوسّط داریم، ولی نچ خبری نبود.

از جذبش بخوام بنویسم،
قضیه ش این شکلیه ک،
دیدی مثلا گاها با خودت نشستی می بینی انگار رو هیچی اراده نداری؟
بعد دور و برت رو نگاه می کنی. می گی آقا اصلا همین لیوان آب. الآن می رم ازش آب می خورم. آب خوردن که ازم بر می آد... بعد به خودت می آی می بینی رو همون لیوان آبم اراده نداری و حتّی نمی تونی برش داری ازش آب بخوری. نمی تونی به لیوان آب کنار دستت برسی حتّی!

قضیه برام این شکلیه.
دست پیدا کردن به این آهنگه، از دریچه ی چشام اینجوری شده.

ایزوفاگوس بهم می گه، بسّش کن کیلگ، آهنگش غم گینه. می گه یه سوز درونی ای داره. می گه وقتی آهنگ توی دورهمی پخش شد، حس کردم یکی مُرده وسط برنامه...
من ولی بدون دقّت کردن به هیچ کدوم از احساس هایی که شرح می ده، شبا دارم خوابش رو می بینم و فقط حس غریبی دارم در مقابلش.
حس اصلی م رو وقتی می تونم بنویسم که نسخه ی کامل با کیفیتش رو برای بار اوّل گوش بدم.

t شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 12:00

حالا ک فک میکنم میبینم منم نسبت ب انجام خیلی کارا این حسی ک میگیو داشتم، ولی گذاشتم دنیا رو همون دور خودش بچرخه!ینی اصن دنیا همونجوری چرخید و من ب لیوان اب نرسیدم!
الان گوش کردم بنظر قدیمی میاد ولی ناامیدت نمیکنم!
و اره شاید حواسش نبوده ب اهنگا.ولی،بیخیال! اصن نمیدونم چرا دلم میخاد اینو توضیح بدم اینجا! هیچی.
موفق باشی.

موفق شدم.وی عار د چمپیونز.

نارنجی شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 13:44

منم نود میبینم گاهی
اما هیچوقت اینو نشنیدم
شاید واسه سالای اولشونه
چون الان ریتم اکثر آهنگاشون تنده

بابا این اصلا آهنگ نود نبود. جام جهانی بود. فردوسی پور گرفته ما رو.

شوالیه ی سیاه شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 20:46

نود نمیبینم.با این حال دانلودش کردم ببینم چی به ذهنم میرسه.
فرضیه اولم این بود که این چنین آهنگی با این تم قطعا تو برنامه ی ورزشی گذاشته نمیشه چون معمولا ریتمشون تنده.بنابراین توی یه بخش خاصی پخشش کردن.و باز فکر کردم ببینم کدوم بخش؟حس کردم مثه این برنامه ها که تولد برنامه شون رو میگیرن احتمالا تولدی چیزی گرفتن برای نود و اینو پخش کردن.که بعد از نان استاپ گذاشتن این فرضیه رد شد چون یه چیز دیگه ای به ذهنم رسید.
روزی که رامبد جوانو دعوت کرده بودن هم آهنگ یه تیکه از خندوانه رو پخش کردن.ولی چی؟دقیقا خود آهنگ نبود.نت هاش بالا پایین شده بود و فقط ریتمش همون بود.نوازنده ی برنامه ی دورهمی احتمالا باید موجود جالبی باشه.خودش میزنه اینا رو.یا با پیانو یا هرچی.
نتیجه میگیریم این به اصطلاح آهنگ نود هم همینجوری زده شده.خودش زده.ولی ریتمش همونه با این تفاوت که رو دور اسلو زده و با این حال مامانِ نود که فردوسی پور باشه سریع فهمید.
علی ای حال رفتم آهنگ تیتراژشو سرچ کردم.گوش دادم.ریتمش تند بود ولی تطبیق دادم و شباهت شصت درصدی داشتن به گوشِ من.حالا گوش شما رو نمیدونم دیگه

شوالیه شوالیه،
من عاشق لحن این کامنتت شدم.
به زودی همینجا واست می نویسم چرا.
تا اون موقع فرار نکنی ها...

# خب بالاخره فرصت شد که جواب اینو بنویسم. شوالیه تو به طرز غریبی آشنا می زنی واسم. خصوصا اونجا که گفتی " نوازنده ی برنامه ی دورهمی باید موجود جالبی باشه."
وقتی اینو خوندم به خودم گفتم نویسنده ی این کامنت باید موجود خیلی خیلی جالبی باشه. حسّ آنی م همین بود.

یه آن حس کردم تقاطع خطوط زمانیه. انگار که خودم واسه خودم کامنت گذاشته باشم.
و آره. دقیقا دقیقا دقّت کردم به اون تیکه ای که آهنگ خندوانه رو زدن تو دورهمی. دقیقا همین فرضیه ی تو رو داشتم در مورد این آهنگی که پیداش نمی کردم. یعنی قشنگ همینا! هنگ کردم وقتی فرضیه ی خودمو با همون دقتّی که تو ذهن خودم بود تو نظرات خوندم. این که ربطش دادی به بالا پایین شدن نت های اون آهنگ خندوانه تو اون یکی قسمت.
اینکه بشینی تطبیق بدی با آهنگ فعلی.
تو عم باید کاراگاه خوبی بشی.
شایدم یکی از قدیمیای خودمون باشی اسمتو عوض کردی نمی دونم.
ما سنمون که کمتر بود، چهارده پونزده اینا که بودیم night و warrior و shadow این چیزا زیاد می ذاشتیم رو اکانتامون. پرتم کردی به اون دوران حتّی.
خلاصه بازم سر بزن. خوشحال شدم. خیلی.
و مرسی بابت این انرژی و وقتی که گذاشتی تا پیچش ذهنی منو رفع کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد