Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

می فرماند که پست بذار

خب پس خودتون انتخاب کنید...

شاد یا آن شاد؟

هر دو تاشو دارم والا. تا نصفه شب که می آم کامنتا رو جواب بدم روشنم کنید. جیگرتونو. 


نظرات 24 + ارسال نظر
Shayan یکشنبه 20 اسفند 1396 ساعت 23:37

عکس خودت بزار چهره ت شطرنجی کن تا غافلگیر شیم

شطرنجی

آیدا یکشنبه 20 اسفند 1396 ساعت 23:41

هر دو:)

نامبرده یکشنبه 20 اسفند 1396 ساعت 23:46

کامنت شایان خدااااااااا بود :دی
تبارک الله به این ذکاوت و ایده پردازی :)))

صلاح مملکت و رندان عالم سوز و اینا :)))
خود دانی.

کامنتاش خداس،
موندم...
خودش چیه که یه خدا خلق کرده؟

.:. اینو یه دقیقه زود تر کامنت کرده بودی... می ترکید!

Shayan دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 00:06

@نامبرده

چاکرم...درس پس میدیم پیش شما

شهرزاد دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 01:19

تو اول روشن کن بفهمم چی گفتی!

فندک ندارم شهرزاد.
ریه هاتم سالم می مونه...

نامبرده سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 08:44

چی می ترکید؟ و از چه لحاظ؟

آیدا چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 23:55

نصفه شب دکتر؟:/

هان؟ چی فرمودید؟
همون سه اینای صبح رو عرض می کردم.

آیدا پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 00:34

کیلگارااااااا:/نصفه شب یا نصف شب؟!؟

آقا،
نه جدا اینو بلد نبودم!
این ه ی کسره چه کارا که با آدمیزاد نمی کنه...
نصف شب باید گفت؟
نصفه شب غلطه؟
اصلا برام قابل درک نیست که ازین به بعد باید بنویسم نصف شب. حس می کنم یه چیزیش کمه خب! :-"
نصفه ی شب هم می تونست باشه حالا. ( گمراه کننده - الکی مثلا من همزه ی نامرئی خیلی استفاده می کنم تو نوشته هام)

آیدا پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 01:15

اخه جدا نصفه شب؟:/
خب من اغلب افسوس میخوردم که املای تو بهتره از منه..اما الان متوجه شدم خودم بهترم:))و تو فقط تو رعایت تشدیدا دقت بالاتری داری که البته اونم حساب نیست چون نذاشتن تشدید دیگه غلط نیست:))

اتفاقا من املام خوب نیست، فقط چون واسه نمره ش استرس می کشیدم تو ابتدایی راهنمایی اینجوری شدم.
این املا نیست اصلا، وسواسه فقط افتاده به جون من.
ولی تو این مورد هنوز باهات موافق نیستم!
آخه هم نصف معنی داره هم نصفه.
یا ببین مثلا در مورد نیمه شب... می خوای بیای بگی بنویس نیم شب؟
خب هر دوتاش درسته! نصفه شب، نصف شب!
اینم از همون جنسه به نظرم. دلیلی بیاور که چرا نیمه شب ولی نصف شب؟

.:. نظری نبود؟

آیدا پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 23:08

نمیشه بدون اوردن دلیل خودت قانع شی؟

ولی بدون و آگاه باش که نصفه شب غلطه،اما خب خیلی رایجه:/

بیا ببین نامبرده چی می گه!
می گه نصفه اصلا واژه نیست.
مخم سوت کشید دیگه.
بیایید بریم سه تایی این کشفیات رو مقاله ش کنیم! :-"

نامبرده جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 01:02

حق با آیداس.
نیمه خودش به تنهایی یه واژه اس.یعنی اگه تو توی فرهنگ لغت چک کنی،
"نیم" رو می بینی،"نیمه" رو هم مبینی.
اما در مورد "نصفه" این طور نیست.یعنی یه جور اشتباه رایجه.
در حد یه زبان شناسم که دیگه از من برنمیاد :))
#هکسره یه قاعده اس که رعایتش ساده‌اس.سختش نکن واسه خودت :)

خاک عالم دیگه کاملا به فرق سر من!
نصفه واژه نیسسست؟!
بچّه ها آروم آروم... درسته داریم می ریم تو سال جدید... ولی من یهو این همه تغییرات رو با هم بر نمی تابم دنیام تاب بر می داره.
باور کنم؟ نصفه واژه نیست؟ بذار فردا صبح خودم از تو دهخدا چک کنم، کامل باور که کردم و باهاش کنار اومدم، درستش می کنم.
فعلا که شاخ های رو کلّه طبق طبق.

نامبرده جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 01:50

من چک کردم نبود!
استرس نده کیلگ :دی
آدم میگرخه که نکنه اشتباه اطلاعات داده باشه :)
ولی چک کن حتما

نامبرده جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 01:58

وایسا یه روز!
من تحقیق میکنم بازم،نتیجه رو کامل و جامع ارائه میدم. :)
توی این فرهنگ که من چک کردم نبود،ضریب خطا به بی نهایت میل میکنه! :دی
از ادبیاتی هاش می پرسم باز :))

ضربان قلب چی میگه! :دییی

آیدا جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 02:05

نمیدونم نصفه یه واژه جدا هست یا نه اما مطمئنم که "نصفه شب" غلطه.

آیدا جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 13:29

حالا نتیجه ی تحقیقات تو چی بود کیلگارا؟

من؟ والا هنوز فرصت نکردم برم دنبالش. :دی
می رم ولی.
مقاله می کنیم.

نامبرده جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 19:41

نتیجه نهایی:
"نصفه" یه واژه است،از لحاظ ساختاری مشتقه.
ترکیب "نصفه شب" صحیحه!
همون طور که "نیمه شب" درسته،البته واسه این،"نیمه ی شب" هم به جاش استفاده کرد.
اما "نصفه ی شب" نه.
"نصفه شب" هم مشتق مرکبه.

منبع: نفر دوم المپیاد ادبی (امسال یا پارسال!) + دکترای ادبیات (۲نفر بودن)

نتیجه نهایی تر:
۱-به یک فرهنگ لغت اکتفا نکنید.
۲-حتی الامکان "نصفه شب" تز ارائه ندین.
۳-هر چه قدرررر دوس دارین بنویسین "نصفه شب"؛ و از صحیح بودنش عشق کنید :دی

+اون خاک عالم رو بیار من استفاده کنم جات :|

نامبرده جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 19:47

میشه به جاش استفاده کرد*

آیدا جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 19:49

نامبرده جان نظرت چیه با هم بریم تو افق محو بشیم؟!!؟

نصفه شب صاحابش می آد می بینه و پاسخگویی می کنه، تا اون موقع فرصت دارید فلنگو بسته و الفرار...

نامبرده جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 19:58

بریم بریم :دی
اینجا دیگه جای موندن نیست واقعا! :دی

واسه مقاله،اسم منو اول و با سایز ۷۲ بزن :دی

دارم تایتل پیجو می نویسم. ام. فونت؟ لوتوس یا بی نازنین؟
و هفتاد و دو. هوم. هفتاد و دو؟ باشه هفتاد و دو.
خودمو با هفتاد و هفت می زنم پس.
به هر حال انگیزه ی نوشته شدنش با خودم بود.

آیدا جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 20:01

خب من بار و بندیلم رو جم کردم عزیزم بیا بریم،اینجا دیگه جای موندن نیست.


البته من کیلگ بخاطر این نمیرمااا..بخاطر اینکه خودت پاییز هعی میگفتی "اره برید.منو تنها بذارید"دارم میرم:))

شت یه لحظه حس کردم این کامنت ثیوئه.

و اینکه شما دیلی داری جانم؟ اینترنت اکسپلورری مگر؟ من پاییز گفتم. الآن جوجه ها رو که شمردیم، بزک هم ک نمرده، کمبزه با خیارم که داره می آد.
خیلی گوش دهنده بودی، همون پاییز می رفتی.

نامبرده جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 20:15

حالو چه عجله ایه؟ :دی
بذار بیاد،این مطالباتمون رو زنده کنیم،بعدش بقچه ی گره زنده شده به انتهای چوبمون رو میذاریم روی شونه‌مون و از منتهی الیه کادر خارج می شیم.
جوری که اسمی از ماها توی تاریخ نمونه!

منم که میدونی،چون گفتی برید عشقمو پیدا کردم دارم میرم :))

عشقم؟
والا عشقام زیاده این روزا... گه گیجه گرفتم.
ققنوسه رو می گی؟

[ بدون نام ] جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 20:17

زده*

دو تا زنده داشت تو متنت. من جای اوّلی می ذاشتم اینو هی نمی فهمیدم.
یعنی اومدی توضیح بدی بد تر گیج شدم.

آیدا شنبه 26 اسفند 1396 ساعت 00:11

ثیو،آره؟!!!!هوم...

نه دیگه نمی خواستم پاییز برم...بنظرم الان فصل مناسب تریه:))

نامبرده شنبه 26 اسفند 1396 ساعت 00:38

اوپس،آره ببخشید.بهتر بود جمله رو می نوشتم.

کدوم انگیزه؟انگیزه سیری چند آقا؟
همه زحمات رو دوش من و تیم تحقیقاتم بوده و صد البته ثیو؛
یادش توی این راه پر پیچ و خم همواره قوت قلب من بود :دی
اول اسم من،بعد آیدا،بعد ثیو...

آره ققنوسه دیگه.
توی این دشت فقط همین یه دونه بود.
ثیو رو هم داشتی که صد البته یه سو تفاهم بود! یعنی بهتره بوده باشه. :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد