Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

یا کریم بدون کلّه

عح 

یه یاکریمِ مُرده ی دیگه.

چرا من؟

واقعا چرا من ؟

بسه. خواهش می کنم بسه. استدعا می کنم بسه. عاجزانه درخواست می کنم بسه.

من دیگه نمی خوام مرگ هیچ موجود زنده ای رو ببینم.

می خوام یادم بره.

نمی ذارید...

موسی کو تقی های احمق. 

نظرات 5 + ارسال نظر
Bluish دوشنبه 7 اسفند 1396 ساعت 23:26

موسا کجاست ای تقی‌های احمق؟! د:


26862

یا حتی:
موسی! کو تقی های احمق؟
مثل اون جمله هه که می گه کجایند مردان بی ادعا؟!

Bluish دوشنبه 7 اسفند 1396 ساعت 23:28

البته اینا قمریِ شهری‌ن که ما بهشون میگیم یاکریم و اینا...
یا کریم یه چی دیگه‌س تا جایی که یادمه چن سال پیش میسرچیدم درباره‌شون

جدی؟
من قمری چینی رو تو دست گرفتم.
ولی قمری شهری...
نمی دونم چیه.
می رم سرچ می کنم الآن.

خب یافت نشد.
به انگلیسی سرچ کنم؟
ولی یا کریم رو که سرچ زدم همونایی که دیده بودم عکسش اومد. یکم طوق گردنش شاید به وضوح این عکس ها نبود.

Bluish سه‌شنبه 8 اسفند 1396 ساعت 12:30

کیلگ هرچی فک میکنم چه کلمه‌ای تو کامنامه که تپی فیلترای عدم ثبت کامتتاته، نمیفهمم قضیه چیه!
کامتتم ثبت نمیشه!
صفحه‌ی یاکریمو تو و‌یکی پدیا ببین، عکسای آخر صفحه
اسمش‍و اشتباه گفتم، قمری خانگی. (نمیدونم چرا تو ذهنم قمری شهری‌‍ه هنوزم)

عخی...
دمت گرم نصف شبی سرچ زدم جیگرم حال اومد.
چقده عزیز دل منن اینا.
خیلی خوب بود عکسایی که آورد حال اومدم.
ولی بازم فرقشون رو نفهمیدم از رو عکس.
باید سر فرصت برم ببینم چه ویژگی ای شون با هم متفاوته.

Bluish سه‌شنبه 8 اسفند 1396 ساعت 12:32

تصحیح خط اول!
چه کلمه‌ای تو کامنتمه که توی فیلترای... د:

والا من اصلا از اون قسمت ها استفاده نمی کنم که فیلتر زده باشم رو کلمه ی خاصّی...
اینجا آزادی محض برقرار است...
ولی برای خودم هم یک بار این مشکل تو یه وبلاگی پیش اومد. تهشم نفهمیدم چرا.
بعد کامنتم رو که کوتاه می کردم درست می شد.
یه کامنت رو به چهار تا کامنت کوچک تر شیکوندم و کار کرد.
شایدم تو می خوای لینک ممنوعه بدی بهم.
هرچند فکر نکنم اینجا با لینک دادن مشکلی داشته باشه خودم بار ها انجام دادم ولی آره یه سری ها هستن نمی شه لینک کپی کرد تو کامنتا.

Bluish پنج‌شنبه 10 اسفند 1396 ساعت 16:09

ببین یا کریم طوق بالای گردنش کاملا خطیه اونطور که من تپ عکس دیدم
و رنگشم روشن تر و خاصتره
حالا شاید تو همین یاکریما رو دیده باشیا، نمیدونم
ولی من بیشتر ازین قمریهای خونگی میبینم تو کوچه خیابون که گردنشون خالخالیه بیشتر (_بسته به جنسیتشونه ایم فک کنم) و رنگشونم قهوه‌ای‌طوره! تیره‌تر از یاکریمه
عکس کنار همشونو ندیدم نمیدونم واقعا یاکریم درشت‌تره یا حسم بهم میگه درشت‌تره!

+یه بار تو یه وبلاگ بلاگ اسکای کامنام ثبت نمیشد، اون موقع وقت داشتم تک نک کلماتو تست کردم نیم‌فاصله، مشیدگی اینا گذاشتم و بازم درست نمیشد! مشکل ایمیلم بود! بدون ایمیلم ثبت شد. به بلاگره گفتم آیا ایمیل منو فیلتر نموده‌ای!؟ گفت خیر و فهمیدم بلاگ اسکای اون لحظه با کامه یاهو مشکل داشته! نمیدؤنم گاهی چه مرگش میشه این اسکای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد